Kľúčové vizuály, POS materiály a nálepky na auto, ako aj klenot kampane, 30-sekundový TV spot, môžete od júna vidieť v Maďarsku, Chorvátsku, Slovinsku, Českej republike a na Slovensku.
Vstup na stredoeurópsky trh a regionálne uvedenie je kľúčovým momentom pre značku MG. Stredoeurópski spotrebitelia doteraz nemali možnosť okúsiť špeciálne vlastnosti modelov MG, a tak prvoradým cieľom pri vývoji kampane bolo sprostredkovať im pocit života, ktorý MG poskytuje. Preto bolo mimoriadne dôležité vytvoriť kreatívny koncept, ktorý čo najlepšie zodpovedal identite značky, čo sa im spolu s agentúrou Republic Group podarilo dosiahnuť.
V televíznom spote, ktorého kreatívny koncept vytvoril riaditeľ inovácií Republic Group Gábor Fabricius a bol ocenený ako „Najinovatívnejší film“ a „Cena kritikov“ na filmovom festivale v Benátkach 2021 – diváci uvidia komické, zaujímavé, mierne nadnesené momenty, ktoré dostatočne upútajú pozornosť.
Spot končí grilovačkou, kde sa primárna cieľová skupina značky rodina čuduje nad nováčikom. Tu sa odvíja sekundárne posolstvo, že MG ponúka riešenie na získanie elektromobilu s dobrým pomerom ceny a hodnoty.
"Medzinárodným kampaniam sa venujeme dlhodobo a naša spoločnosť je prvou brandingovou agentúrou v Maďarsku. Vďaka našim dlhoročným skúsenostiam sme mohli pomôcť značke MG pri jej regionálnom uvedení nevšedným spôsobom", uviedol Tamás Barna, zakladateľ-majiteľ Republic Group.
Tím sa snažil o zaujímavosť postáv aj vzhľadu a týmto prístupom sa riadilo aj vyhľadávanie lokácií. Pri kampani prebiehajúcej v piatich krajinách sa musíte snažiť buď o relatívnu neutralitu, alebo o odchýlku od všetkého a tvorcovia sa rozhodli pre druhé riešenie. Takto padla voľba na dom v americkom predmestskom štýle, ktorý bol aj technicky vhodný na nakrúcanie.
Na televíznom spote pracovalo 65 ľudí. Tempo tvorby filmu je pôsobivé, jeden a pol týždňa príprav, jeden deň natáčania a ďalší jeden a pol týždňa postprodukcie. Takže od prvého telefonátu po finálny film ubehli len tri krátke týždne.
Toto nie je prvý a určite ani posledný medzinárodný projekt budapeštianskej agentúry. Tím sa dlhodobo venuje lokalizácii a úprave kampaní pre región strednej a východnej Európy, zodpovedal napríklad za uvedenie Cherrisk od UNIQA na nemecký trh a zrealizoval kampaň v 9 krajinách pre Janssen Pharmaceuticals.