StoryEditor

Slovensku stále vládne hokej, najúspešnejšie kampane má Kaufland

  • Každoročné majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji môžeme s miernym preháňaním prirovnať k finále amerického Super Bowlu.
  • Prečo je hokej tak lákavý pre sponzorov a ktoré kampane najviac vyťažili z tohto športu? 
  • Článok je súčasťou špecializovanej prílohy Športový marketing 2023, ktorú si môžete stiahnuť TU. 

Rozdiel je, samozrejme, nielen finančný a divácky, ale aj v tom, že Slováci „sa zapínajú“ na hokej postupne od marca. Eufória sa začína marcovým play-off najvyššej hokejovej Tipos extraligy a postupne sa fanúšikovia prepínajú na prípravné zápasy hokejovej reprezentácie. Vrchol najväčšieho záujmu o hokej dosahujeme u nás počas MS v hokeji, ktoré sú v máji.

Podľa dát, ktoré máme z prieskumu MML-TGI 2022 od Medianu SK, sa na Slovensku o hokej zaujíma približne 1,6 milióna (35 percent) Slovákov a o futbal 1,4 milióna. S...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-30 08:53:48 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná príloha Stratégií: Cesta k úspechu môže viesť aj cez šport
01 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 02 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande 03 - Modified: 2024-06-05 05:00:00 - Feat.: - Title: Škoda je značka, ktorá má status 04 - Modified: 2024-05-31 08:44:15 - Feat.: - Title: Nová kampaň na K Park pokračuje so Separom, opäť si zahral aj v spote 05 - Modified: 2024-05-24 07:36:53 - Feat.: - Title: V roku 2023 sme najviac čítali Nový Čas s Víkendom, EMMU, TV Max a Plus7dní
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 13:23