320 obchodov, reštaurácií, barov a kaviarní na 85-tisíc štvorcových metroch nákupnej plochy. To sú základné parametre nákupného centra Eurovea v Bratislave.
Pri otvorení Eurovey 2 sa debatovalo o viacerých témach. Jednou zo zásadných bol vstup reťazca Primark na slovenský trh. Mnohí zákazníci túto prevádzku poznajú zo zahraničia a už sa jej nevedeli dočkať. Okrem Primarku však v nákupnom centre pribudli aj ďalšie nové značky a veľká gastrozóna. Manažérka PR a marketingu Oľga Hammer poukazuje aj na ďalšie unikátnosti.
„Podľa ohlasov na sociálnych sieťach môžeme povedať, že si ľudia vysoko cenia architektúru a detaily interiérového dizajnu, ktoré sú nielen fotogenické, ale aj príjemné na užívanie pre návštevníkov. Obsadenosť centra je 95 percent na podpísaných nájomných zmluvách, prevádzky sa otvárajú postupne.“
Pribudli nielen nové priestory, ale zmenili sa aj tie pôvodné. Aj ich sa totiž dotýka redizajn celého nákupného centra. „Po rokoch prevádzky sme dostali šancu na to, aby sme optimalizovali tenant mix. Preto sme niektorých našich súčasných nájomcov relokovali alebo im poskytli možnosť zväčšiť svoj priestor a tiež dali príležito...
Zostáva vám 85% na dočítanie.