Na otázky v rozhovore pre Stratégie odpovedajú Rasťo Uličný z MUW Saatchi & Saatchi a Vlado Slivka z MullenLowe GGK.
Rastislav Uličný
Chief Executive Officer
MUW Saatchi & Saatchi
Aké je nové logo Eurovey 2?
V prvom rade musím povedať, že pôvodné logo Eurovey bolo vymyslené veľmi dobre. Na svoju dobu bolo vizuálne revolučné a veľmi nadčasové. Potvrdil to čas jeho používania, vnímania a zapamätateľnosti. Vzhľadom na túto jeho históriu bolo našou úlohou pracovať tak, aby sme neurobili hrubú čiaru za minulosťou. Naopak, naším cieľom bolo zvoliť skôr evolučný ako revolučný prístup k redizajnu. To znamená čo najviac zachovať pôvodný vzhľad loga aj jeho podvedomé vnímanie.
Čo mu oproti pôvodnej verzii dodáva modernejší vzhľad?
Hlavný zámer bolo urobiť logo jednoduchšie, menej komplikované pre rôzne aplikácie. Dať mu kompaktnejšiu formu, tak aby jeho používanie nebolo závislé od pozadia a formy, na ktoré sa aplikuje. To sa týkalo hlavne zmeny typografie.
Z pätkového písma na bezpätkové, ktoré pôsobí ľahšie, a následne jej prepojenia na vertikálne farebné línie pozadia, ktoré sú charakteristické pre pôvodné logo. Výsledok je ucelený objekt, logo, ktoré je odkazom na minulosť, ale v novej sviežej forme s jednoduchou aplikáciou pre všetky formy komunikácie.
Akú úlohu zohráva farebnosť?
Farebnosť loga vždy zohráva dôležitú úlohu pri vnímaní značky alebo loga. Napomáha mu k vizuálne rýchlejše...
Zostáva vám 85% na dočítanie.