„Pre našich zákazníkov s paušálom sme počas júna priniesli dáta zadarmo. Aby však ani majitelia dobíjacích kariet z našej ponuky nezostali bez benefitu, pripravili sme pre nich v Telekom aplikácii letnú dátovú MIXI ponuku 1 + 1. Keď si aktivujú MIXI dátový balík, my im k nemu darujeme EXTRA dáta,“ približuje letnú akciu Michal Mrnčo, manažér marketingovej komunikácie Slovak Telekom.
Magentový foodtruck je spolu s automatom, ktorý sa už v minulosti objavil v MIXI komunikácii, centrom diania letnej kampane. Hlavnú rolu si tam zahral aj barman, ktorý však namiesto nápojov v šejkri netradične mixuje dátové ikonky.
Ako funguje MIXI, vysvetľuje Peter Pastier, tribe lead pay as you go: „Naša ponuka balíčkov k predplateným kartám funguje tak, že v Telekom aplikácii má zákazník k dispozícii okrem stálej ponuky balíčkov aj balíčky, ktoré sú najvýhodnejšie a prispôsobene potrebám zákazníkov vyhodnocovane pokročilým AI modelom. Čiže keď niekto viac telefonuje, nájde si v ponuke viac volacích MIXI balíčkov, a naopak, keď míňa viac dát, ponúkame mu viac dátových MIXI balíčkov. Takto si ju môže každý namiešať podľa seba a svoj obľúbený balíček si tam zákazník nájde aj ďalšie týždne v ponuke.“
Televízny spot sa natáčal na bratislavských Zlatých pieskoch, na režisérsku stoličku si sadol Pepe Ehrenberger, vizuál nafotil Jakub Klimo a produkciu mali pod palcom ľudia z Hitchhiker Films. Kampaň uvidíte okrem 20 sekundového televízneho spotu aj v rôznych online recutoch, na nosičoch v predajniach a tiež na sociálnych sieťach.
Vizitka kampane
Klient: Slovak Telekom
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Ivana Polohová, Sabina Lukáčová
Art Director: Veronika Holaňová
Account Director: Tatiana Hrutková
Account Manager: Zuzana Kormancová
Strategy Planner: Kamil Charvát
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Pepe Ehrenberger