Vďaka inováciám súčasne banka súčasne pripravila energizujúcu zónu, ktorou prezentuje aj svoju novú vizuálnu identitu.
„Festival Pohoda je sviatkom optimizmu aj zábavy a Slovenská sporiteľňa je jeho dlhoročnou súčasťou. Naša zóna tento rok vychádza z aktuálnej kampane, ktorá oslavuje sny a budúcnosť mladých ľudí. Na Pohodu už tradične prinášame aj inovácie, ktoré zjednodušujú a uľahčujú fungovanie v modernom meste na trenčianskom letisku. Nebudú preto chýbať bezkontaktné platby či služba výmeny lístkov za náramky."
"Festival je tiež príležitosťou pre atraktívny zážitok mladých ľudí so značkou Slovenskej sporiteľne. Nesmierne sa teším, že práve na Pohode sa ukážeme v našich nových farbách a vizuálnej identite, vďaka ktorej nás návštevníci budú môcť zažiť ako nikdy doteraz,“ vysvetľuje Dáša Juríková, riaditeľka Brand Hubu Slovenskej sporiteľne.
Mobily návštevníkov sa zmenia na peňaženku
Platobnú pohodu získajú návštevníci festivalu už tradične vďaka bezkontaktným platbám. Stačí mať pri sebe kartu, smarthodinky alebo mobil. Všetky nápojové centrá festivalu a desiatky obchodníkov budú mať platobný terminál od Slovenskej sporiteľne. Ak niekto preferuje platbu v hotovosti, v zóne Slovenskej sporiteľne bez problémov nájde aj mobilné bankomaty. Klienti najväčšej banky si z nich peniaze vyberú jednoducho mobilom cez Georgea.
Pohoda začína v pobočkách Slovenskej sporiteľne
Už tretí raz prináša najväčšia slovenská banka službu, vďaka ktorej návštevníci pri vstupe na Pohodu ušetria vzácny čas. V 14 pobočkách v každom krajskom meste ešte pred festivalom každému vymenia platný lístok za náramok. Výmena náramkov bude prebiehať od 30. júna do 2. júla a zoznam pobočiek je zverejnený na www.slsp.sk/pohoda. Zároveň sa môžu návštevníci priamo v pobočkách zapojiť do súťaže o atraktívnu cenu, ktorou ubytovanie počas festivalu v 5-miestnom stane.
Letisko sa mení na ihrisko
Dizajnová a energizujúca zóna Slovenskej sporiteľne prepája relax aj šport. Jej koncept zhmotňuje idey z reklamného spotu a návštevníci v nej nájdu najkrajší výhľad na letisko zo štvormetrovej vyhliadky aj farebné streetballové ihrisko s grafikou od slovenského grafického štúdia Ové pictures.
Nebude chýbať ani oddychová zóna so sedením v tieni a ďalšie zábavné aktivity. Neprehliadnuteľný bude aj osem metrov dlhý tunel z farebných stúh. Táto inštalácia premení fotografie v mobiloch návštevníkov na umeleckú galériu.
V zóne si návštevníci vyskúšajú aj inováciu, ktorá im pomôže bojovať so strachom. Aplikácia Fear Therapy pri boji s fóbiami využíva virtuálnu realitu a v zóne bude k dispozícii cez VR headsety.
Slovenská sporiteľňa tiež plánuje rozdávať špeciálne VR cardboardy pre smartfóny s Androidom, vďaka ktorým bude možné vyskúšať si inováciu Fear Therapy aj bez VR headsetu. Navyše, návštevníci tento cardboard budú môcť využívať aj po skončení festivalu.
Line-up Arény Slovenskej sporiteľne bude opäť veľmi kvalitný a je tradične venovaný najmä elektronickej hudbe. Počas vybraných koncertov pripravuje banka s Pohodou zaujímavé spestrenie vo forme veľkých nafúknutých balónov, ktoré dajú hudobným zážitkom nový rozmer.
Kredity kampane:
Koncept a realizácia zóny: Kreativ Gang
Creative director: Tomáš Leiblinger
Event manager: Marián Bystričan
Vizuálny návrh: Dávid Vojčák
Ilustrácie: Ové Pictures
Kampaň: Zaraguza
Creative Director: Ondrej Kořínek
Strategy: Patrícia Reichlová
Art Direction: Andrej Nemček
Graphic design: Oliver Boďo, Richard Novák
Copywriting: Karin Hornáčková, Lucia Peterková
Account Management: Vanda Molnárová
Digital Ideamaker Lead: Martin Rajec
Social media: Dominika Turcerová, Michal Mišanko
Mediálna agentúra: Wavemaker