V kampani sa divákom opäť predstaví dvojica hercov Jakub Ružička a Lýdia Ondrušová. Reklamný manželský pár si spolu zahral už v spote ku kupónom Kaufland Card. Tentoraz k nim pribudol aj obľúbený Michal Hudák, ktorý sa s Kaufland Card spája už dlhodobo.
Spot stojí na insighte mužskej schopnosti premeniť bežné situácie na súboj. Rivali Jakub Ružička a Michal Hudák v úlohe susedov súperia o prvenstvo v tom, kto pripraví lepšiu grilovačku. Doťahujú sa v množstve aj veľkosti produktov. Michal Hudák, ako obyčajne, verí vo svoju výhru. Zostane však zaskočený, keď sa vo dverách objaví Ružičkova manželka s taškou z Kauflandu naplnenou až po okraj. Vyhrala! A naozaj - v letnej súťaži o nákupné poukážky v Kauflande.
“Susedská rivalita má v sebe veľký humorný potenciál, a keď k nej pridáte skvelých hercov, medzi ktorými funguje chémia, a pointu v podobe produktovej propozície, nemôže to nefungovať,” hovorí Martin Polakovič, copywriter THIS IS LOCCO.
O réžiu spotu sa postaral Dano Dekan, ktorý susedskú šarvátku povýšil na kung fu súboj podporený trefnou hudbou. Pod produkciu spotu sa podpísalo Hitchhiker Films. Aktuálne je kampaň nasadená v TV, online, POS aj v OOH.
Vizitka kampane
Klient: Kaufland Slovensko - Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara
Copywriter: Martin Polakovič, Adela Holubčíková
Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková
Strategy Director: Juraj Kováč
Produkcia: Hitchhiker films
Réžia: Dano Dekan