Orange v novej kampani recykluje staré mobily priamo na festivale Pohoda 2023.
StoryEditor

Orange ukázal nový festivalový módny kúsok, a to čelenku z recyklovaných mobilov

26.06.2023, 15:48
Autor:
redred

Orange je súčasťou letných festivalov už 12 rokov, pričom návštevníkom dobíja telefóny, daruje dáta navyše a posledné roky pomáha aj s recykláciou starých telefónov. S touto aktivitou prepojil aj svoju tohtoročnú festivalovú kampaň.

„V zásuvkách ležia tisícky nepotrebných mobilov, ktorých ekologickou recykláciou môžeme pomôcť planéte. Teší nás, že okrem našich predajní získa táto téma toto leto ešte väčší priestor aj na festivaloch. Každý, kto odovzdá starý mobil tak nielen podporí zdravie planéty a prispeje na dobrú vec – Orange totiž za každý kus daruje 50 centov neziskovej organizácii INCIEN – Inštitút cirkulárnej ekonomiky, ale možno bude v budúcnosti aj spolutvorcom nového módneho doplnku,“ hovorí Sponsorship & Events Specialist Orangeu Jana Franková.

Zákazníkov Orangeu bude na festivaloch k recyklácii mobilu motivovať aj štedrá porcia 10 GB dát, ktorú dostanú vo festivalovej Orange zóne za odovzdanie svojho starého telefónu.

image

Orange na festivale Pohoda.

“Staré mobily môžu zákazníci odovzdať v predajniach Orangeu počas celého roka. Za uplynulé roky sa nám takto spoločne podarilo vyzbierať stovky tisíc nepotrebných mobilov."

"Teraz navyše, v období leta a zábavy, môžu naši zákazníci, ktorí prinesú svoje staré mobily do Orangeu,  vyhrať lístky na obľúbené festivaly Pohoda a Grape,” hovorí Rozália Belková, Head of Communication and Commercialization.

Ako sa dostali k samotnej myšlienke, že zo starých mobilov vyrobia festivalový kúsok? Objasňuje Strategic Planner a Ideamaker kampane z dielne Elite/Monday Lovers Šimon Gál: „Orange je jediná značka na Slovensku, ktorá spája ekologickú recykláciu mobilov s podporou festivalov. Práve preto nám prišiel nápad urobiť zo starých mobilov festivalový doplnok ako úplne prirodzený nápad. Obrovská vďaka patrí Miške Hriňovej, ktorá za extrémne krátky čas dokázala vytvoriť čelenku, ktorá nám vyrazila dych.“ 

Na výrobe samotnej čelenky z recyklovaných mobilov, ktorá sa stala ústredným prvkom vizuálov aj kampaňového making-of videa, sa podieľala známa slovenská šperkárka Michaela Hriňová. Jej výsledný návrh je výsledkom starostlivého rozobratia a spracovania desiatok starých mobilov do modelu čelenky, ktorú si návštevníci Pohody či Grapu budú môcť vo festivalovej Orange zóne obzrieť aj naživo.

Vizitka kampane

Názov kampane: Zrecyklovaný mobil na festivale môže vyzerať aj takto

Klient: Orange Slovensko, a.s. – Annamária Vajsová, Jana Franková, Annamária Naništová

Agentúra: Elite/Monday Lovers

Creative Director: Peter Michalka

Ideamaker a copywriter: Šimon Gál, Filip Olšovský

Art Director: Kamil Krajňák

Strategy Director: Peter Šurín

Strategic Planner: Šimon Gál

Account Director: Roman Breja

Account Manager: Natália Blašková

Social Media: Kitti Pastoreková

Produkcia: Laurinc Studio

Réžia: Daniel Laurinc

Fotograf: Ivan Horváth

Styling: Michaela Hriňová, Barbora Kubi

01 - Modified: 2024-08-09 06:31:00 - Feat.: - Title: Česi majú technológie „vo svojej moci“ aj vďaka slovenskej agentúre 02 - Modified: 2024-03-01 07:28:57 - Feat.: - Title: Elite/Monday Lovers a oh my DOT obhájili svoje miesto v Slovnafte 03 - Modified: 2023-09-29 13:37:18 - Feat.: - Title: Chceme prinavrátiť starý dobrý Orange 04 - Modified: 2023-08-04 13:29:08 - Feat.: - Title: Slafkovský aj Angelina: nová kampaň Budišu stavia na vychádzajúcej aj staronovej hviezde 05 - Modified: 2023-07-03 15:23:55 - Feat.: - Title: #rešpekt darcom ovládol televízne reklamy aj craft
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 07:24