V aktuálnej kampani NAY predstavuje najnovší prírastok do svojho tímu predajcov - roztomilého robopsíka, ktorý sa stáva nerozlučným partnerom predavača v dobrom aj v zlom. Komunikačný koncept spoločnosť NAY približuje k mladšej cieľovej skupine a pritom zachováva dedičstvo značky.
Kreatívny návrh pochádza z dielne Wiktor Leo Burnett, ktorá vytvorila aj dizajn psíka. K životu ho potom prebudili v ALIEN Studio.
„Nie je to revolúcia, ale evolúcia – ľudský prístup a starostlivosť predavača sme osviežili robotickým psíkom. Nenechajte sa však pomýliť jeho roztomilosťou. Z očí mu šľahajú lasery, na povel trhá kartóny, asi dokáže aj lietať a vždy má niečo za lubom,“ opisuje najnovší výtvor kreatívny riaditeľ WLB, Martin Motáček.
V TV spotoch bude postupne táto nerozlučná dvojica predstavovať portfólio služieb NAY a kampaň sa počas roka rozvinie do celej šírky.
„Agentúra vyriešila zadanie svojsky. Rovno nám dohodila nového kolegu, ktorý je priateľský, lojálny, živý aj digitálny a nadšený do techniky. Celkom, ako by ste od robotického psíka čakali. Presne nám teda zapasoval do tímu a všetci si ho rýchlo obľúbili. Sami sme zvedaví, čo v spolupráci s našimi predavačmi ešte povyvádza,“ zhrnul František Vámoši, marketingový manažér NAY, a. s.
Vizitka kampane:
Klient: NAY, a. s.: František Vámoši, Emil Huraj
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Vladimír Lefík
Art Direction: Karol Krištofovič, Mária Karasová
Senior Copywriter: Martin Motáček
Copywriter: Ladislav Macko
Account Director: Michal Kopriva
Account Manager: Patrícia Janošíková
Produkcia: Leopard Production
Vedúci výroby: Tomáš Haraszti
Produkcia: Filip Meňky, Filip Křížek
3D: ALIEN Studio
Réžia: Martin Marček