Hlavnou postavou kampane je bežec, ktorý na prvý pohľad vyzerá, že je definitívne na konci so svojimi silami. Avšak vďaka dostatku dát a novej pesničke v playliste chytá druhý dych. Hudba ho nakoniec nakopne tak, že sa na jeho choreografii baví celá ulica.
“Dobrý a jednoduchý produkt si zaslúži dobrú a jednoduchú reklamu. Jednoduchú, ale výraznú a chytľavú. Ideálnu na leto,” povedal o kampani Peter Michalka, kreatívny riaditeľ Elite/Monday Lovers.
Kampaň bude nasadená od 21.6. do 31.7.2023.
“Jednoduchšie, prehľadnejšie, atraktívnejšie, výhodnejšie a dátami nabité paušály, ktoré rastú spolu so zákazníkom. To je nové portfólio Orange Paušálov Plus, ktoré v sebe zahŕňa aj unikátnu novinku na trhu, jedinečný odmeňovací systém pre verných zákazníkov. Za to, že sú s nami, každý rok im automaticky navýšime objem voľných dát. S digitálnymi technológiami, smart mobilnými zariadeniami, šikovnými aplikáciami, vidíme obrovský dopyt po dátach, práve preto sme sa rozhodli pre tento benefit, túto odmenu, ktorá poteší každého. Ide o dynamické odmeňovanie, každý rok pridávame viac a viac, čím dlhšie bude zákazník s nami, tým viac dát získava,“ povedala Rozália Belková, Head of Communication& Commercialization, Orange Slovensko.
Názov kampane: Paušály Plus
Klient: Orange Slovensko, a.s./Annamária Vajsová, Annamária Naništová, Jana Danihelová, Rozália Belková, Marián Fabianek
Agentúra: Elite/Monday Lovers
Account Manager: Lenka Pavlíčková
Account Director: Roman Breja
Strategy Director: Peter Šurín
Strategic Planner: Šimon Gál
Creative Director: Peter Michalka
Copywriter: Šimon Gál, Slavomír Artim
Art Director: Kamil Krajnák, Ivan Tichý
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Jan Švejkar
Fotograf: Šymon Kliman