Obsahu na TikToku v rámci komerčných značiek momentálne výrazne dominujú takzvané vtipné skeče. Videá, ktoré reflektujú rôzne situácie zo života sú vďačným contentom, z ich pribúdajúcim počtom, ale postupne klesá ich efektivita.
Hyundai sa rozhodol osviežiť TikTok obsah a prišiel v ostatných mesiacoch s niekoľkými novými rubrikami, ktoré sa od svojho uvedenia tešia veľkej popularite.
Jednou z nich sú neopakovateľné videá, kde si svoje sily na Slovakia Ringu merajú známy profesionálny jazdec Maťo Homola a profesionálna dôchodkyňa pani Marika. Tento zdanlivo nerovný súboj prináša mnoho prekvapivých momentov, ktoré bavia používateľov rozrastajúcej sa sociálnej siete.
„Situácia na TikToku sa neustále mení. Vidíme, že značky sa navzájom inšpirujú a tie najúspešnejšie udávajú trendy. Je však dôležité pristupovať ku každému klientovi individuálne. To, čo môže fungovať veľkému účtu, pretože to od neho ľudia očakávajú a sú na to zvyknutí už dlhšiu dobu, nemusí tak dobre sadnúť značke, ktorá len začína. Stále platí, že sa na tejto sociálnej sieti dá veľmi rýchlo rásť. Treba hľadať nové cestičky, skúšať a optimalizovať,“ uviedol Lukáš Lukonič, kreatívny riaditeľ Respect APP.