Na otázky odpovedá Kristína Labaj, ktorá pôsobí ako Strategist v reklamnej agentúre Socialists. K reklame sa dostala vďaka študentskej súťaži. A hneď prvá kampaň, na ktorej sa podieľala v Socialists, vyhrala Zlatý Klinec aj Digital Pie.
Čo máte teraz nové, na čom aktuálne pracujete?
Ako človek pracujúci v mladej, dynamickej a digitálnej agentúre pracujem aj na piatich veciach naraz. Najčastejšie mi však prichádzajú zadania od automobilky Škoda. Tá nedávno prešla výraznou zmenou a otvorila sa novým príležitostiam. Momentálne je to pre mňa dlhodobý projekt, z ktorého cítim veľký potenciál a teším sa, ako ho využijeme.
Ako ste sa dostali k súčasnej práci?
Zhodou mnohých náhod. Kedysi som o tom písala podrobný článok do Juniorského kompasu. Jednoducho ma v správny čas na Facebooku zatargetovala reklama na študentskú súťaž ADC Štempel....
Zostáva vám 85% na dočítanie.