StoryEditor

Experti ADMA: Prínos AI je obrovský, ale treba vedieť, čo hľadáme

19.06.2023, 11:47
  • Umelá inteligencia sa stala bežnou súčasťou práce digitálnych agentúr. „Ale sme iba na začiatku,“ hovoria experti ADMA.
  • V čom vidia jej prínos? A ako najčastejšie používajú AI?
  • Väčšina sa zhoduje, že dokáže ušetriť čas a možno aj náklady.
  • Prečítajte si názory a postoje k AI zástupcov našich najväčších digitálnych agentúr. 
image

Daniel Feranec, CORE 4

Daniel Feranec

Creative Director
CORE4 Advertising

AI dokáže pomôcť pri prezentačnej a prípravnej časti prác, veľa agentúr využíva AI na skice a texty do prezentácií. S masovým využívaním novej technológie vzrastú nároky, rozpoznateľné výstupy AI môžu napríklad čoskoro hovoriť: „Na toto sme nemali toľko času alebo sme to, skrátka, odflákli.“

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-09 06:36:40 - Feat.: - Title: Šéfka komunikácie Microsoft: AI je pre mňa múdrejší kolega, ale zatiaľ to nie je pre každého 02 - Modified: 2024-04-16 08:31:02 - Feat.: - Title: AI: Najdôležitejšie nástroje, ich silné a slabé stránky 03 - Modified: 2024-02-15 10:45:13 - Feat.: - Title: František Štrupl z Google: Zákazník sa dnes správa ako produktový detektív 04 - Modified: 2024-02-09 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť? 05 - Modified: 2024-01-17 11:15:16 - Feat.: - Title: Agentúry využívajú AI nástroje prevažne na analýzu dát a zlepšenie cielenia kampaní
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 04:26