StoryEditor

Pravidlá e-mail marketingu netreba brať na ľahkú váhu. Čo treba dodržiavať?

Priamy marketing dokáže byť efektívnym nástrojom na oslovenie existujúcich či potenciálnych zákazníkov. Riadi sa však pomerne prísnymi pravidlami, ktorých porušením si zadávateľ reklamy môže poriadne „zavariť“. V tomto článku sa pozrieme na aktuálne pravidlá e-mail marketingu.

Podnikateľ, ktorý zavádza systém e-mail marketingu, by už v úvode mal pamätať na to, že pre rôzne cieľové skupiny oslovovaných zákazníkov platia rozdielne pravidlá. Prakticky ich môžeme rozdeliť na tri základné skupiny. Do prvej a najmenej rizikovej radíme existujúcich (aj bývalých) zákazníkov bez ohľadu na to, či ide o podnikateľov, fyzické osoby podnikateľov, najmä živnostníkov, alebo spotrebiteľov.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 92% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-08-16 07:20:43 - Feat.: - Title: B2B marketingová stratégia: Začnite s obchodom a pridajte obsah 02 - Modified: 2023-05-18 10:57:01 - Feat.: - Title: Legislatíva: Môžete použiť ochrannú známku vášho konkurenta? 03 - Modified: 2022-08-03 06:50:46 - Feat.: - Title: Nové spotrebiteľské právo je na obzore 04 - Modified: 2018-06-26 09:23:52 - Feat.: - Title: Najčastejšie mýty v e-mail marketingu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. november 2024 03:38