Na otázky odpovedá Zuzana Čepcová, Head Of Marketing Automation & Customer Experience Consultant z DataConcept. Pracuje ako teamleaderka oddelenia marketingovej automatizácie, kde okrem samotnej automatizácie rieši aj tvorbu kampaní s využitím zákazníckych dát. Spolupracovala s klientmi ako Raiffeisen BANK, Železničná spoločnosť Slovensko, Dôvera zdravotná poisťovňa, Cisco a HB Reavis. Zároveň pôsobí ako konzultantka, usmerňuje klientov a pomáha im zefektívniť marketingovú komunikáciu, a to vďaka správnemu využitiu dát.
Čo máte teraz nové, na čom aktuálne pracujete?
Momentálne ma najviac teší aktuálna už niekoľko ročná spolupráca so spoločnosťou ZSSK. Neustály progres v projekte a tím ľudí, či už zo strany klienta alebo našej spoločnosti, ktorým záleží na tom, aby boli veci stále lepšie a lepšie.
Okrem projektov sa venujem rozširovaniu tímu marketingovej automatizácie, či už rozvojom existujúcich členov alebo dopĺňaním o nových.
Ako ste sa dostali k súčasnej práci?
Úplnou náhodou, a teda poriadne šťastnou náhodou. Študovala som marketingovú komunikáciu na UCM v Trnave a v prvých ročníkoch som sa vyhýbala predmetom z oblasti online marketingu. Prihlásila som sa však na pracovnú pozíciu v rámci talent programu v niekdajšej online banke Zuno. A keďže išlo o online banku, tak zameranie bolo primárne na online marketing. Najprv som pracovala na oddelení obchodu, kde som od rána do večera robila excelovské tabuľky. Pre mnohých to môže byť peklo, ale vďaka tejto skúsenosti si dodnes myslím, že Excel je najlepší pomocník, ktorého mám v počítači nainštalovaného....
Zostáva vám 85% na dočítanie.