Špecialisti na vzťahy s verejnosťou sú vystavení mnohým výzvam – formujú sa nové prístupy budovania vzťahov s médiami, do ich práce čoraz viac vstupujú nové médiá a narastá tlak na meranie efektívnosti PR. Ale pozor, v roku 2023 nie je všetko len o dátach a digitáli. Public Relation by mal reflektovať aj návrat osobnej skúsenosti a snažiť sa vytvárať obrázok o firme „bez filtrov.“
1. Rezonuje uveriteľnosť a jednoduchosť
Vo svete plnom neistoty je práve autentický obsah to, čo pomáha budovať dôveru v značku. Spotrebitelia chcú vidieť skutočné príbehy ľudí, ktorí stoja za stenami firiem. Zároveň očakávajú, že značky budú transparentné v otázke etiky a hodnôt a pôjdu nad rámec marketingových tvrdení. Public relation musí pomáhať napĺňať firemné prísľuby a zároveň zaistiť, že spoločnosť nešíri žiadne prázdne frázy či nepodložené polopravdy.
Pri formulovaní posolstiev o firme je obzvlášť dôležité, aby zneli jasne a zreteľ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.