Téme influencer marketingu sa vaša firma Data on Steroids venuje už viac ako rok. Kam sme sa za to obdobie posunuli?
Pred rokom sme uvádzali firmu na trh, no už vtedy sme mali za sebou tri roky zberu dát a vývoja funkcionalít. Dnes naša báza influencerov funguje na webovej platforme, je user friendly a má ambíciu konkurovať podobným svetovým nástrojom na výber influencerov. Našou výhodou je, že sa sústreďujeme na český a slovenský trh, ktorý dokonale poznáme. Sledujeme 112-tisíc instagramových profilov a ponúkame špecifické metriky, ktoré iné nástroje nemajú.
Čo bolo od začiatku vašou ambíciou? Priniesť do tejto témy dáta?
Áno, stojí na tom naša misia. Vnímame, že marketing funguje stále veľmi na základe intuície a skúseností, čo je úplne v poriadku. No sme presvedčení, že ak marketéri doplnia do svojej mozaiky dáta, tak budú prijímať kvalifikovanejšie rozhodnutia. Influenceri sú už štandardný mediatyp a pre ich výber už pocity nestačia. V databáze máme štyri a pol tisíca slovenských influencerov, zhromažďujeme o nich podrobné dáta a značky si tak môžu vybrať toho správneho pre svoje ciele, produkty, kampane.
Zostáva vám 86% na dočítanie.