Napriek tomu, že si na internete často nič nedarujeme, magentový operátor verí, že dobrých ľudí, ktorí sa dokážu rozdať, je na internete ďaleko viac. Preto sa aj tento rok rozhodol svojim zákazníkom darovať nekonečné dáta, vďaka ktorým sa dokážeme spojiť a pomáhať si tam, kde je to potrebné.
Televízny spot, ktorý si pod palec zobral režisér Luboš Rezler, ukazuje, na čo všetko dokážeme dáta využiť.
„Ako operátor považujeme za dôležité, aby dáta neboli používané len na šírenie hejtu. Našťastie každý deň nám ľudia na Slovensku ukazujú, ako sa dokážu vďaka dátam aj spojiť a doslova sa rozdať, keď si to situácia vyžaduje. Za to majú náš veľký rešpekt a radi sa nimi necháme inšpirovať,“ uvádza Michal Mrnčo, manažér marketingovej komunikácie spoločnosti Slovak Telekom, a dodáva: „Preto aj tento rok našim zákazníkom s paušálmi darujeme nekonečné dáta do konca júna, aby sa vzájomný rešpekt na internete šíril ešte viac.“
Benefit operátor predstavuje výpravnou jazdou naprieč instagramovým feedom, ktorým si hlavná hrdinka spotu scrolluje. „Každá zo scén, ktoré sme v spote vytvorili, reflektuje skutočnosť, ktorú denne vidíme na svojich nástenkách. Sú to diskusné vojny, ale aj pomoc, ktorú si ľudia vedia nezištne poskytnúť,“ uviedol kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi, Jaroslav Vígh.
Výber záberov pritom vôbec nie je náhodný. Telekom už nejaký čas poskytuje finančnú pomoc na záchranu Lužných lesov a v júni spustí finančnú zbierku pre požiarom zničenú knižnicu o. z. Eleuzína v Banskej Štiavnici. Počas kampane sa navyše spojí aj s Národnou transfúznou službou, s ktorou v online priestore pripraví imidžovú komunikáciu.
Kampaň štartuje 40-sekundovým TV spotom, ktorý bol natočený v spolupráci s produkčnou spoločnosťou Hitchhiker films. Uvidíte ho nielen v televízii, ale aj v rôznych zostrihoch v online prostredí. Dopĺňať ho bude dvojica key vizuálov nafotených Ivanom Horváthom. Produktové benefity budú odkomunikované nielen v predajniach, ale aj na sociálnych sieťach, na ktorých operátor súbežne predstaví aj, vyššie spomínanú, imidžovú vetvu kampane.
Vizitka kampane:
Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Denisa Šindelárová, Klaudia Linkeschová, Ondro Mikuš
Creative Director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Ivana Polohová, Ivana Viteková, Sabina Lukáčová, Jakub Kuvik, Juraj Chmel
Art Director: Tomáš Bánik, Veronika Holaňová
Unit Director: Tatiana Hrutková
Account Manager: Marián Zverbík
Strategy Planner: Kamil Charvát
Réžia a strih: Ľuboš Rezler
Kamera: Radim Střelka
Produkcia: Hitchhiker films
Fotografia: Ivan Horváth
Hudba: Celeste Buckingham featuring Majk Spirit – I Was Wrong
Zvuková produkcia: Vladimír „BAJKO“ Bajnoci
Sound Design: Samuel Jurkovič
Mediálna agentúra: Wavemaker
PR agentúra: Casual