24. ročník medzinárodného festivalu reklamy v Kyjeve má za sebou 24. ročník. Uspeli v ňom aj dve práce dvoch slovenských reklamných agentúr.
Istropolitana Ogilvy do súťaže prihlásila svoju kampaň Prežili, ktorú agentúra vytvorila pre humanitárnu organizáciu Magna.
Na Slovensku zúri informačná vojna vedená Ruskom. Nedôvera voči inštitúciám sa rozšírila aj na mimovládny sektor. Magna, najväčšia slovenská humanitárna organizácia, stojí pred výzvou presvedčiť Slovákov, že ich život zachraňujúce dary pre ľudí vo vojnových zónach sa dostávajú do správnych rúk. V snahe poskytnúť skutočné dôkazy, Magna hľadala, našla a znovu sa spojila s deťmi vo vojnových zónach, zachránených a podporovaných v roku 2017, aby ukázala, že prežili vďaka ich darom na záchranu života. Okrem nárastu darov sa kampani podarilo znovu získať dôveru v mimovládne organizácie.
Počas kampane sa návštevnosť darcovského webu zvýšila o 269 percent, čo svedčí o pozitívnej odozve verejnosti. Prinieslo to aj mediálne pokrytie množstvom článkov a rozhovorov s vplyvnými ľuďmi, ktorí kampaň podporili v roku 2017 a teraz prvýkrát videli preživšie deti. Malo to pozitívny vplyv nielen na Magnu, ale aj na mimovládny sektor a širokú verejnosť. Slúžil ako model toho, ako môže transparentnosť, rozprávanie príbehov a komunikácia založená na dôkazoch obnoviť dôveru a vytvoriť pozitívny sociálny vplyv.
Porota ocenila kampaň tromi striebornými a tromi bronzovými medailami vo viacerých kategóriách.
THIS IS LOCCO sa podarilo zaujať kampaňou Nastenka: hlas proti ruskej propagande, a to v rôznych podkategóriách sekcie
SOCIAL GOALS CONTESTS.
S myšlienkou vrátiť do života ikonickú postavu Nastenky prišlo Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku. Hlas herečky Dariny Chmúrovej sa prihovára ľuďom, na ktorých cieli kremeľská propaganda, aby ich zneistila či oklamala a obrala aj o poslednú dôveru k faktom.
Na kyjevskom festivale táto kampaň získala striebro a štyri bronzy.