StoryEditor

Marketingový riaditeľ Wolt: Kuriéri sú tvárou našej značky, dôležitým PR a trošku aj rizikom

29.05.2023, 10:15
  • „A zároveň jednou z najdôležitejších komunikačných liniek, akousi špeciálnou B2B komunikáciou,“ tvrdí Adam Lazár, marketingový riaditeľ spoločnosti Wolt SK.
  • Platforma zameraná na rýchlu donášku sa na Slovensku rýchlo rozrastá nielen teritoriálne, ale aj vo veľkosti svojho biznisu.
  • Zisťovali sme, ako sa darí budovať mladú silnú značku, aká je jej vízia a ciele v blízkej budúcnosti a ako s upevňovaním pozície na trhu formuje svoju komunikačnú stratégiu.

Hovorí sa, že v čase krízy by sa značky nemali uchyľovať len k výkonnostným kampaniam, ktoré, samozrejme, vykazujú lepšie ROI, ale, naopak, posilňovať aj branding. Môže si takéto balansovanie medzi brandovým a performance marketingom dovoliť aj relatívne mladá značka?

Mám pocit, že my na Slovensku pôsobíme od začiatku len v čase krízy. Začali sme prakticky päť mesiacov pred prvou vlnou covidu, a to len v Bratislave. Keďže naša služba nebola dostupná v celej krajine, logicky sme sa tak v minulosti viac zameriavali na performance marketing.

V prvých dvoch-troch rokoch pôsobenia Woltu na slovenskom trhu tvorila brandová komunikácia skutočne len pár percent celkových výdavkov. Spontánnu znalosť Woltu pritom podporovala služba samotná, teda fakt, že ste našich kuriérov s brandom na chrbte mohli stretnúť na každom kroku.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 92% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-18 08:21:29 - Feat.: - Title: Nie je zásah ako zásah, marketéri potrebujú Attention 02 - Modified: 2024-08-13 08:12:32 - Feat.: - Title: Tváre marketingu slovenského Woltu mieria na nadnárodné pozície 03 - Modified: 2024-07-24 09:09:44 - Feat.: - Title: Online nakupovanie opäť rastie. Byť online však už e-shopom zďaleka nestačí 04 - Modified: 2024-04-12 10:38:05 - Feat.: - Title: E-commerce si s PPC (ne)vystačí. Čo si vyžaduje zmena správania spotrebiteľov a inovácie? 05 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. november 2024 07:08