StoryEditor

Eurovea predstavuje redizajn svojho loga a identity

25.05.2023, 14:12
Autor:
redred

Po 13 rokoch prevádzky sa Eurovea stala najväčším nákupným centrom na Slovensku, keď oficiálne 25. mája otvorila brány novej obchodnej pasáže.

Súčasťou tejto významnej udalosti je aj odhalenie nového modernizovaného loga a vizuálnej identity, ktoré boli navrhnuté reklamnou agentúrou MUW Saatchi & Saatchi.

Logá sú často považované za tvár značky a Eurovea sa rozhodla pre evolučný prístup k redizajnu svojho loga. Základné ideové a vizuálne prvky pôvodného loga boli zachované, avšak s prvkami súčasného dizajnu, ktoré prinesú čerstvý a moderný vzhľad.

„Dizajn loga je vždy výrazným indikátorom pri vnímaní značky. Pri redizajne sme sa snažili uľahčiť odčítateľnosť nového dizajnu. Výsledkom je odľahčená a jednoduchá forma pôvodného loga, ktorá udržuje tonalitu a vizuálny odkaz na minulosť,“ hovorí autor návrhu Rastislav Uličný, spolumajiteľ agentúry MUW Saatchi & Saatchi.

Eurovea sa môže pochváliť novým logom.

Ideovým zámerom pri tomto koncepte je snaha čo najviac zachovať vizuálny charakter pôvodného loga. Farebné vertikálne línie boli spojené do spektra studených a teplých farieb, typických pre štyri ročné obdobia, ktoré slúžia ako podklad pre výraznejšiu a jednoduchšiu typografiu.

„Logo tak pôsobí ako kompaktne uzavretý vizuálny celok. Finálny dojem je odkazom na pôvodnú verziu, ale zároveň vytvára jednoduchší a modernejší vzhľad,“ dodáva autor.

image

Eurovea dnes otvorila brány novej obchodnej pasáže.

Typografia a farebnosť loga sa menili s cieľom zjednodušiť tvary aj pre jednoduchšiu aplikáciu loga a poskytnúť názvu moderný a atraktívny vzhľad. Súčasťou novej vizuálnej identity je tiež nový navigačný systém. Piktogramy, navigačné tabule a typografia sú vizuálne prispôsobené k novej štylizácii loga. Spoločne s logom a novou farebnosťou vytvárajú kompaktný a kontinuálny esteticky vzhľad.

Aj pomocou novej vizuálnej identity má Eurovea ambíciu udržať si pozíciu dobre etablovaného, obľúbeného a stabilného nákupného centra, ktoré je výnimočné svojou lokalitou, ponukou unikátneho mixu oddychu, zábavy, kultúry, nákupov a služieb priamo v centre Bratislavy.

01 - Modified: 2024-03-08 13:41:27 - Feat.: - Title: Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom 02 - Modified: 2024-02-22 09:14:16 - Feat.: - Title: ČSOB v maratónskej komunikácii motivuje ľudí, aby nepozerali na výhovorky 03 - Modified: 2024-04-05 09:52:46 - Feat.: - Title: Agentúra roka 2023: Pozrite si kompletné tabuľky a to, čo stálo za úspechom THIS IS LOCCO 04 - Modified: 2023-11-06 10:22:15 - Feat.: - Title: Zákazníkom je brand purpose ukradnutý. Hľadajú len kvalitnú službu či produkt za dobrú cenu 05 - Modified: 2023-11-03 15:51:49 - Feat.: - Title: Telekom rieši nepríjemné otázky za vianočným stolom. Ukazuje, že rešpekt je ten najkrajší darček
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. apríl 2024 08:33