Súčasťou tejto významnej udalosti je aj odhalenie nového modernizovaného loga a vizuálnej identity, ktoré boli navrhnuté reklamnou agentúrou MUW Saatchi & Saatchi.
Logá sú často považované za tvár značky a Eurovea sa rozhodla pre evolučný prístup k redizajnu svojho loga. Základné ideové a vizuálne prvky pôvodného loga boli zachované, avšak s prvkami súčasného dizajnu, ktoré prinesú čerstvý a moderný vzhľad.
„Dizajn loga je vždy výrazným indikátorom pri vnímaní značky. Pri redizajne sme sa snažili uľahčiť odčítateľnosť nového dizajnu. Výsledkom je odľahčená a jednoduchá forma pôvodného loga, ktorá udržuje tonalitu a vizuálny odkaz na minulosť,“ hovorí autor návrhu Rastislav Uličný, spolumajiteľ agentúry MUW Saatchi & Saatchi.
Ideovým zámerom pri tomto koncepte je snaha čo najviac zachovať vizuálny charakter pôvodného loga. Farebné vertikálne línie boli spojené do spektra studených a teplých farieb, typických pre štyri ročné obdobia, ktoré slúžia ako podklad pre výraznejšiu a jednoduchšiu typografiu.
„Logo tak pôsobí ako kompaktne uzavretý vizuálny celok. Finálny dojem je odkazom na pôvodnú verziu, ale zároveň vytvára jednoduchší a modernejší vzhľad,“ dodáva autor.
Typografia a farebnosť loga sa menili s cieľom zjednodušiť tvary aj pre jednoduchšiu aplikáciu loga a poskytnúť názvu moderný a atraktívny vzhľad. Súčasťou novej vizuálnej identity je tiež nový navigačný systém. Piktogramy, navigačné tabule a typografia sú vizuálne prispôsobené k novej štylizácii loga. Spoločne s logom a novou farebnosťou vytvárajú kompaktný a kontinuálny esteticky vzhľad.
Aj pomocou novej vizuálnej identity má Eurovea ambíciu udržať si pozíciu dobre etablovaného, obľúbeného a stabilného nákupného centra, ktoré je výnimočné svojou lokalitou, ponukou unikátneho mixu oddychu, zábavy, kultúry, nákupov a služieb priamo v centre Bratislavy.