Agentúra Free Andy, ktorá kreatívu O2 rozvíjala doteraz, pokračuje aj naďalej v práci pre značku Radosť (operátor v appke).
O2 v minulom týždni ukončilo viackolové výberové konanie na kreatívnu agentúru. Víťazom férového tendra sa stala agentúra TRIAD Advertising, s ktorou O2 dlhodobo spolupracovalo najmä na tvorbe digitálnych kampaní. Po prvýkrát tak bude v O2 zastrešovať všetky komunikačné aktivity jedna agentúra, ktorá bude rozvíjať nový komunikačný koncept „Pretože nám záleží“.
„Celý výberový proces nám potvrdil, že s TRIADom zdieľame spoločné hodnoty a pohľad na značku O2. Oceňujeme ich strategický a kreatívny prístup k návrhu kampane, ktorá bola predmetom tendra a ktorú predstavíme už toto leto. Tešíme sa na ešte intenzívnejšiu spoluprácu, od ktorej očakávame, že spoločne ešte výraznejšie posunieme našu značku a budeme úspešne napĺňať posolstvo „Pretože nám záleží“,“ uviedla Lucia Petrášová, riaditeľka komunikácie a značky O2.
Ako ďalej dodala: „Tender na kreatívnu agentúru nám potvrdil, že v slovenskej reklame máme skvelých a talentovaných kreatívcov naprieč celým spektrom agentúr. Ďakujeme všetkým zapojeným agentúram, ktoré nám predstavili svoju kvalitnú prácu. Špeciálne by som vyzdvihla agentúru This is Locco, ktorá v druhom a finálnom kole tendra vynaložila spolu s víťazom tendra obrovské kreatívne úsilie. Za čo úprimne ďakujeme.“.
O2 oslovilo do tendra na výber kreatívnej agentúry celkovo šesť top agentúr, ktoré sa zúčastnili predkola tendra vo forme „chemistry meetingu“. Zadanie na prípravu kreatívneho riešenia dostali následne štyri agentúry.
Vo finále O2 vyberalo medzi prácami This is Locco a TRIAD Advertising. V zmysle Férového tendra, ktorého pravidlá O2 pomáhalo vytvárať, prebiehal celý proces výberu víťaznej agentúry. Samozrejmosťou je skicovné za vynaloženú snahu pre zúčastnené agentúry.
„Na prvom slajde našej prezentácie sme mali vetu: “16 rokov sme čakali na túto príležitosť”. Je v nej povedané skoro všetko. Pre značku O2 pracujeme naozaj veľmi dlho, máme k nej veľmi blízko a chceli sme mať ešte bližšie.“ hovorí Martin Woska, spolumajiteľa TRIADu.
„Rozhodnutie O2 vnímame ako potvrdenie toho, že sme si rozumeli, ako prejav dôvery a tiež ako odhodlanie spoločne robiť tú najlepšiu prácu, akú si značka O2 zaslúži“, dopĺňa Maru Mitlíková, CEO TRIADu.
„Dlhé roky sme spolupracovali s agentúrou Free Andy. Rada by som im preto poďakovala za výnimočnú spoluprácu a množstvo úspešných kampaní, ako napríklad „Nekonečné dáta“, spievaný „Internet na doma“ alebo „Zdieľaj s rozumom“. Zároveň ma teší, že s Free Andy sa úplne nelúčime, nakoľko budú s nami aj naďalej spolupracovať na značke Radosť, operátor v appke,“ uzavrela Petrášová.
„V prvom rade by som sa chcel poďakovať O2. Tak dlhá spolupráca so značkou je na našom trhu skutočne neobvyklá, a to si vážim. Zároveň ma veľmi teší a je pre nás výzvou ukázať, ako dokážeme ďalej posúvať (zatiaľ:) menší brand a jediného operátora v appke – Radosť. Pre agentúru samotnú je to tiež zmena a dáva nám to možnosť rozšíriť portfólio o ďalšie zaujímavé a inovatívne značky,“ dodal Juraj Bartoš, zakladateľ Free Andy.