Aj tento rok sa ČSOB vo svojej nosnej kampani sústreďuje na prezentáciu ČSOB SmartBanking ako aplikácie, ktorá uľahčuje klientom život.
Ústrednou témou sa stalo cestovanie, pretože zákazníci často neriešia len pohyby na účte. Dennodenne sa presúvajú z jedného miesta na druhé, cestujú za prácou, rodinami či priateľmi.
Z ČSOB SmartBanking sa tak stáva skutočná mobilná aplikácia, pretože v nej nájdeme rôzne smart služby, ktoré umožňujú komfortnejšie cestovanie. Na jednom mieste je tak možné zakúpiť si lístok na vlak, bratislavskú integrovanú dopravu aj parkovací lístok.
Mobilita je aj motívom nového televízneho spotu, ktorý predstavuje ČSOB SmartBanking ako užitočného spoločníka pre ľudí, ktorí sú neustále v pohybe.
Autorom je už tradične agentúra MUW Saatchi & Saatchi, produkciu spotu zastrešil Playground 13 v spolupráci s postprodukčným 3D riešením od Alien studio.
„Škoda, že takáto aplikácia so službami nefungovala počas mojich študentských cpčkárskych čias. Cestovanie vlakom či MHD na vysoké školy mohlo byť v tej dobe aspoň o trošku komfortnejšie,“ hovorí Jakub Kuvik, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi.
Okrem TV spotu dopĺňajú kampaň aj kľúčový vizuál a online komunikácia.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB (Jana Vidrová, Ľuboš Gondáš)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Peter Danada, Roman Švajka
Copywriter: Juraj Chmel
Stratég: Kamil Charvát
Account Director: Hanka Krupová
Produkcia: Playground 13
Postprodukcia: Alien studio
Režia: Maroš Milčík
Kamera: Tomáš Kotas