Victory Travel už 20 rokov organizuje dobrodružno-poznávacie zájazdy do celého sveta. S agentúrou Respect APP sa spojila v úsilí posilniť svoju identitu na sociálnych sieťach a zvýšiť povedomie o ponúkaných cestovateľskych zážitkoch.
Za týmto účelom agentúra vytvorila kreatívne obsahové koncepty, ktoré na mesačnej báze napĺňa. Okrem toho sa pozrela aj na vizuálnu stránku komunikácie, ktorá by mala spĺňať parametre zážitkovosti a dobrodružstva.
Obľúbený je napríklad cestovateľský koncept Čisté zážitky, v ktorom je spracovaná súčasná téma zodpovedného a ekologického cestovania.
Zážitky s exotickými zvieratami či valentínsky špeciál
S veľkým úspechom sa u fanúšikov stretla ‘valentínska aktivita, ktorej hlavnými hrdinami sa stali exotické zvieratá z rôznych kútov sveta.
Rekordné čísla interakcií na Instagrame získal aj príspevok, ktorý reagoval na fotografiu slávnych futbalistov pri príležitosti majstrovstiev sveta vo futbale.
“Cestovanie je sexi téma, ktorá ľudí baví a majú ju radi. Nehovorím len o fanúšikoch klienta na sociálnych sieťach, ale aj o ľuďoch v agentúre. O to viac sa teším na všetky spoločné kreatívne cesty, na ktoré sa s Victory travel vydáme,” uviedol Lukáš Lukonič, kreatívny riaditeľ Respect APP.