Kampaň odštartovala hlavným kampaňovým TV spotom, ktorý je nasadený na Slovensku aj v Česku a pobeží dva mesiace. Okrem neho je kampaň doplnená aj silným online-om, v ktorom Harmony komunikuje taktickými videoformátmi a statickými formátmi, súťažami a komunikáciou cez influencerov.
„Labuť v našej kampani pre nás znamená silnú symboliku. Predstavuje kontinuitu - bola zaregistrovaná pred viac ako 190 rokmi a je najstaršou registrovanou značkou na Slovensku. Zároveň je to aj symbol čistoty a elegancie, atribúty, ktoré chceme, aby si s našou značkou spájali naši spotrebitelia. Kampaňou sme chceli cez emócie detského priateľstva, ktoré pretrvá, preniesť tieto atribúty aj na našich spotrebiteľov.,“ povedala ku kampani Katarína Tokárová, Group Marketing Manager, SHP Group.
„Harmony je pre nás love brand, ktorý si zaslúži aj zaláskovanú kampaň. Ked si niečo obľúbite nechcete sa toho proste vzdať… a to nepochybne platí aj pre Karmony produkty. A o tom je naša kampaň. V spote sa nám aj vďaka režisérovi Jonášovi Karáskovi podarilo doručiť ľuďom pozitívnu emóciu a pritom sa v story nenásilne objavilo aj niekoľko produktov ktoré nás sprevádzajú príbehom.“ povedal o kreatívnom riešení kreatívny riaditeľ kampane Jozef Kyselica.
Vizitka kampane
Art Director & Creative Director: Jozef Kyselica
Copywriter: Michala Chlebíková, Denisa Szabová
Graphic Designer: Juraj Vačko, Marek Hanko, Maroš Morvajov
Account Manager: Lenka Pavlíčková
Account Director: Marián Hlinka
Strategy Director: Šimon Gál
Social Media Manager: Kitti Pastoreková
Produkcia: HitchHiker Films
Režisér: Jonáš Karásek
Klient Harmony: Katarína Tokárová, Lenka Štefčeková, Viktória Takáčová