To, že značka Zlatý Bažant pripravuje niečo odvážne, sa hovorilo v brandži už niekoľko týždňov. Otázky boli dve: aké bude ich nové pivo a aká kampaň bude sprevádzať jeho uvedenie na trh.
O pive už čo-to vieme. Na pultoch predajní je zopár dní a má úplne novú receptúru. Jej podstatou je, že nové pivo má horkú chuť a jeho tajomstvo je v slovenskom pôvode surovín. Nie je to len kozmetická úprava receptu, ale zásadná. Na stupnici EBU sa horkosť 12-stupňového ležiaka zvyšuje z 24 na 32.
O tom, či v mimoriadne konkurenčnom prostredí Zlatý Bažant uspeje, rozhodne nakoniec zákazník.
My sa však venujme viac kampani, ktorá bude uvedenie na trh sprevádzať. Pod nový komunikačný koncept sa už podpísala nová agentúra, ktorú si HEINEKEN Slovensko vytendroval vlani - THIS IS LOCCO.
Ide o veľkú zmenu, podrobnosti sme napísali v tomto článku: Zlatý Bažant už nie je to, čo býval: Značka prichádza s prekvapivým a odvážnym komunikačným konceptom
Zostáva vám 72% na dočítanie.