Nová kampaň Kaufland
StoryEditor

V novej kampani projektu Čerstvých hlavičiek od Kauflandu uvidíme manga western

20.04.2023, 11:25
Autor:
redred

Spot z dielne THIS IS LOCCO  režíroval Pepe Ehrenberger v produkcii Playground13.

Aj tento rok spúšťa Kaufland svoj projekt Čerstvé hlavičky na podporu konzumácie ovocia a zeleniny u školákov a škôlkarov. Školy, a po druhý rok už aj škôlky, súťažia o pravidelnú týždennú dávku čerstvého ovocia a zeleniny z Kauflandu po celý školský rok. O tom, ktorá škola či škôlka ovocie a zeleninu získa, rozhodnú opäť ľudia hlasovaním.

„Prvotné stravovacie návyky sa u detí utvárajú doma a v rodine, no neskôr túto úlohu preberajú škôlky a školy. Aj z tohto dôvodu sme sa rozhodli pred piatimi rokmi spustiť projekt Čerstvé hlavičky, ktorý má za cieľ vzdelávať deti v oblasti zdravej výživy a naučiť ich jesť čerstvé ovocie a zeleninu pravidelne a s radosťou,“ hovorí Lucia Vargová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.s. a pokračuje: „Teší nás, že každý rok sa školy a škôlky púšťajú do hlasovania s veľkým odhodlaním, zapájajú učiteľov, personál školskej jedálne či rodičov.“

Hlavným nosičom kampane je tento rok online spot. V spote účinkujú rovnakí detskí herci ako v minuloročnej kampani, tentoraz však v prostredí divokého západu. Namiesto koltov však deti proti sebe tasia niečo omnoho prospešnejšie – ovocie a zeleninu. „Deti sa vždy rady doberajú,“ hovorí Martin Polakovič, copywriter z THIS IS LOCCO. „Súťaživosť je však žiadaná, ak je zdravá. A práve na tom sme založili našu kampaň.“

Kaufland čerstvé hlavičky

Spot pripomína divoký západ, no ten je iba odrazovým mostíkom pre ďalšie inšpirácie. Kultová westernová scéna dvoch pištoľníkov chystajúcich sa na súboj ‚kto z koho‘ dostáva v našom spote úplne nový twist, a to nielen nečakaným vypointovaním. Už samotné detské kostýmy, ale aj strih či jednotlivé zábery, sú crossom medzi westernom a komiksovým manga štýlom, ale nájdeme tu napríklad aj steam punk. Výsledná podoba ‚manga westernu‘ je opäť do veľkej miery dielom Pepeho Ehrenbergera, ktorý režíroval aj minuloročný, tiež vizuálne ambiciózny spot,“ dodáva Martin Polakovič.

„Čerstvé hlavičky sú projekt, ktorý je určený deťom, no hlasujú najmä rodičia. Strategicky sme preto zvolili prístup, ktorý pokryje obe tieto cieľovky. Western, ktorý patril medzi dominantné žánre rodičov, sme vizuálne redefinovali a zmixovali s anime a vychytávkami, ktoré poznáme zo súčasných filmov Roberta Rodrigueza ako Desperado či Spy Kids. Výsledok je fresh hravý spot, ktorý navyše hovorí dôležitý message: súťaživosť je super, ak je zdravá,“ hovorí Juraj Kovač, Creative & Strategy director z THIS IS LOCCO.

Spot je nasadený v online v 30-sekundovej verzii aj kratších formátoch. Súčasťou kampane sú aj vizuály od Šymona Klimana a rozhlasový spot.

VIZITKA KAMPANE

Klient: Kaufland (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Strategy Director: Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara, Marek Sivý

Copywriter: Martin Polakovič, Adela Holubčíková

Account Manager: Diana Hromeková, Michal Ružica

Produkcia: Playground13

Réžia: Pepe Ehrenberger

Fotograf: Šymon Kliman

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 11:48