Hrdinami kampane sú opäť hokejisti Laco Nagy, Miro Lažo a ako cameo sa objaví aj Libor Hudáček. Tentoraz sa však prvýkrát ocitnú v úlohe fanúšikov. A keďže obaja milujú nielen hokej, ale aj dobré jedlo, na tribúne vznikne viacero vtipných situácií.
Humor spotov je vždy založený na niekedy až absurdnom nedorozumení. V jednom spote Nagy číta leták a vyzerá to, akoby komentoval dianie na ľadovej ploche, v druhom zasa príde k nedorozumeniu s predavačom hotdogov a nakoniec príde aj na bábovku v „perfektnej forme“.
„Lažo a Nagy, prirodzene, nie sú herci, takže celý humor sme posunuli do výrazne štylizovanej roviny, kde ich prejav dotvára celkovo absurdný feeling. Išlo nám predovšetkým o zábavu, a preto sme neváhali zapojiť aj robota či dokonca bábovku. A mimochodom, v úlohe robota sa predstaví majster sveta v electric boogie – toho by ste v hokejovej kampani nečakali,“hovorí Martin Polakovič, copywriter z THIS IS LOCCO. „Humor je už v DNA komunikácie Kauflandu a tá hokejová nie je výnimka. Práve naopak, humor nám tu slúži ako výrazný odlišovací prvok od ostatných značiek, ktoré komunikujú svoju podporu hokeju. Kým ostatní s pátosom hovoria o hrdosti, my nechávame Laca Nagya vytiahnuť priamo na tribúne čerstvo upečenú bábovku! Podarilo sa nám tak ‚vykorčuľovať‘ zo zažitého klišé, odlíšiť sa od konkurencie, a veríme, že aj dobre zabaviť ľudí. Nakoniec, o to v hokeji ide predovšetkým,“dodáva Juraj Kováč, creative & strategy director, THIS IS LOCCO.
„Tešíme sa, že máme v tejto kampani známe trio hokejistov, ktorým to spolu dobre hrá na pľaci a ukazujú, že vedia byť aj nadšenými fanúšikmi, ktorí si v našich spotoch síce nerozumujú, čo všakdotvára humornú stránku celej kampane. Ako predajca potravín sa nebojíme vkladať do hokejových spotov aj spojenie s jedlom, ktoré k hokeju a fandeniu neodmysliteľne patrí,“hovorí Martin Gärtner, vedúci oddelenia marketingu Kaufland Slovensko.
K trom hlavným televíznym spotom vznikli aj tri 10-sekundové sponzoringy. V nich uvidíme opäť Nagya s Lažom komentovať hokej, tentoraz však z pohodlia obývačky. Súčasťou kampane sú aj vizuály od Šymona Klimana, kde Laža a Nagya dopĺňa aj Libor Hudáček.
Vizitka kampane:
Klient: Kaufland Slovensko (Júlia Piterková, Eva Straková, Monika Goneková)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara
Copywriter: Martin Polakovič, Barbora Jančová
Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková
Produkcia: Playground13
Réžia: Pepe Ehrenberger
Fotograf: Šymon Kliman
Producent hudby: L PLUS