Komunikáciou chce osloviť najmä sociálnych pracovníkov a pracovníčky, ktorí budú pomáhať ľuďom bez domova. Kampaň je nasadená v uliciach Bratislavy.
Miesto, kde ľudia bez domova môžu zložiť svoju hlavu, je často iba výsledkom improvizácie. Posteľ zvykne nahradiť mestská lavička a ako prikrývka niekedy poslúžia len obyčajné noviny. Tento obraz, ktorý žiaľ niekedy vídame na ulici sa stal aj hlavným motívom novej hiringovej kampane Občianskeho združenia Vagus.
"Stále viac ľudí bez domova a ľudí, ktorým hrozí strata bývania, vyhľadáva našu pomoc. Preto súrne potrebujeme nové posily do integračného programu, do denného centra, do terénu aj do ošetrovne," hovorí Stanislava Fabšíková, marketingová manažérka OZ Vagus.
Pri tejto príležitosti už tradične oslovila agentúru Mannschaft, ktorá pre občianske združenie navrhla novú outdoorovú kampaň. Za hlavné nosiče zvolila abribusy a citylighty, cez ktoré chce netradičnou kreatívou bez layoutu osloviť Bratislavčanov a Bratislavčanky na viacerých zastávkach.
Aktuálne voľné pozície v OZ Vagus nájdete na: https://vagus.sk/kariera/
Vizitka najnovšej kampane:
Klient: OZ Vagus (Stanislava Fabšíková)
Kreatíva: Mannschaft
Fotograf: Matúš Bence
Lighting: Marek Wurfl
Produkcia: Toxpro