Uplynulý víkend sa vo švédskom meste Luleå odohralo finále hokejovej Ligy majstrov - Champions Hockey League 2023. Aj Slovensko v ňom malo svoje zastúpenie. Okrem hlavného rozhodcu Miroslava Štolca sa na finále jedinečným a inovatívnym riešením podieľala aj slovenská technologická firma Paysy.
„Prienik technológií v športe, tak ako aj v iných oblastiach je nezastaviteľný. Technológie nachádzajú svoje uplatnenie pri organizovaní podujatí, interakcii fanúšikov a zároveň pri efektívnej komunikácii. Práve tieto oblasti sú našou špecializáciou. Hoci sme technologická firma z malého Slovenska, snažíme sa prinášať inovatívne a užitočné digitálne riešenia. O to viac nás teší, že naša práca oslovila aj globálneho lídra športového marketingu spoločnosť Infront ako nositeľa marketingových práv Champions Hockey League,“ povedal Roman Krajniak, partner a obchodný riaditeľ spoločnosti Paysy.
Hokejová Liga majstrov využila digitálne členské karty zo Slovenska
Organizátori finále hokejovej Ligy majstrov využili digitálny systém Memberyo na vystavenie digitálnych VIP kariet, ktoré slúžili na koordináciu návštevníkov. Organizátori finále zaslali hosťom digitálnu personifikovanú VIP kartu vybavenú QR kódom. Túto si návštevníci uložili do mobilnej peňaženky (Apple/Google wallet). Následne mali na jednom mieste v mobilnom telefóne všetky dôležité informácie. Každého hosťa po príchode do Lulei systém automaticky privítal v mieste konania podujatia. Vďaka notifikáciám bol každý návštevník zápasu informovaný o oficiálnom programe a upozornený na prípadné zmeny.
“Digitálna karta, ktorú sme implementovali na finále Ligy majstrov 2023, poskytla našim VIP hosťom veľkú pridanú hodnotu. Boli ohromení, ako sme im poskytli všetky dôležité personalizované informácie, ktorými sme ich sprevádzali celým podujatím. Využitie digitálnej karty určite zvážime aj pri nasledujúcich podujatiach,“ opisuje Philip Schuler, riaditeľ pre marketing a podujatia
Jednoduchosť digitálneho systému Memberyo
V jednoduchosti je krása - organizátori si jednoducho všetky potrebné údaje nastavili vsystéme Memberyo, ktorý shosťom automaticky komunikoval.Na digitálnej karte boli uložené dôležité informácie ako dátum, čas príletu a odletu, spôsob prepravy, účasť na sprievodných podujatiach, číslo stola, meno hotela či kontakty. QR kód slúžil aj ako vstupenka na všetky relevantné udalosti.
Po skončení zápasu organizátori návštevníkom podujatia personifikovane poďakovali, cez URL link zaslali fotografie spolu s video obsahom a formou dotazníka si vyžiadali aj spätnú väzbu. Okrem spomenutých výhod je dôležitým aspektom digitálnych kariet aj ich prospešný vplyv na životné prostredie.
Paysy spracovalo a spárovalo vyše 17 miliónov klubových financií
Na Slovensku sa spoločnosť Paysy dostala do povedomia vďaka rovnomennému produktu – Paysy je aplikácia pre správu klubových financií. Jej služby využíva už vyše 300 organizácií v 25 športových odvetviach na celom Slovensku. „Spravujeme platby pre viac ako 80-tisíc detí. Vďaka jednoduchému automatizovanému výberu členských príspevkov pomocou nášho systému sa klubom zvýšili vyzbierané financie o bezmála 20 percent. Organizácii pritom ubudne vyše 80 percent administratívnej činnosti,“ dodal obchodný riaditeľ Paysy Roman Krajniak.
Okrem úspechu na medzinárodnom poli sa spoločnosť tešila aj z ocenenia na domácej pôde. Jeden z jej troch partnerov Mário Potoček sa s Paysy umiestnil v TOP 5 ceny Mladý inovatívny podnikateľ roka 2022. V rámci súťaže si Paysy odnieslo aj cenu za inovácie a digitalizáciu. Mário Potoček spoločnosť založil spoločne s Františkom Ferančíkom. Tím partnerov následne doplnil Roman Krajniak.