Kaufland Slovensko je ako dlhoročný partner Slovenského zväzu ľadového hokeja s hokejistami v dobrom… aj v zlom. A presne na tom je založená nová kampaň v hlavnej úlohe s Liborom Hudáčkom a vreckom zeleniny.
Keď sa niekto zraní, prvá vec, ktorú si na vyvrtnutý členok či narazené koleno prikladá, je mrazená zelenina. A keďže Kaufland vie, že športovci potrebujú okrem dobrej stravy aj kvalitnú regeneráciu, využíva tento insight z domácností a dostáva mrazenú zeleninu do profesionálneho športu. Nielen hokejistom Kaufland preto rozdal unikátny merchandising.
Kampaň odštartovalo video na Instagrame Libora Hudáčka, v ktorom je s mrazenou mrkvou zachytený po zranení na striedačke. Záber z videa si vzápätí požičala stránka EMEFKA, ktorá z neho na svojom Instagrame spravila meme. To prezdieľal aj samotný Kaufland.
O pár dní neskôr sa Kaufland priznal k novému merchu v hero videu. Libor Hudáček ho v spote rozdáva športovcom, ktorí sa zranili. Kaufland, samozrejme, nepoužíva skutočnú mrazenú zeleninu, ale vytvoril unikátne chladiace vrecko. Jeho obal vyzerá ako mrazená mrkva z Kauflandu privátnej značky K-Classic (alebo „ich vlastnej značky K-Classic“) a náplň je z profesionálneho chladiaceho gélu pre športovcov. A hoci sa toto vrecko v Kauflande nepredáva, ak s ním chcú diváci vykorčuľovať zo zranení, môžu ho vyhrať v súťaži na Facebooku a Instagrame Kauflandu.
„S Kauflandom robíme hokejové kampane roky. Naši zákazníci už vedia, že sme pri našich hviezdach vždy, keď vyskočia na ľad. Tentokrát sme sa však chceli ukázať ako partner športovcov netradične mimo svetiel reflektorov aj v tom zlom. Preto sme vytvorili unikátny produkt, ktorý prirodzene spája svet športu a supermarketu.
Napohľad obyčajné vrecko mrazenej mrkvy nám navyše prináša príležitosti spontánneho brandingu, keďže práve zranenia sú často ostro sledované a dostávajú sa do médií. A práve pri nich už pomáhame tiež,“ dodáva Juraj Kováč, Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO.
Vizitka kampane
Názov kampane: Chladiace vrecko z Kauflandu
Klient: Kaufland Slovensko
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative & Strategy Director: Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara, Adrian Méry
Copywriter: Juraj Kováč, Michal Roháček, Dano Vachuna, Sandra Conortová
Account Manager: Michal Ružica
Produkcia: HITCHHIKER FILMS
Réžia: Daniel Laurinc