Okrem toho, že pomáha zvyšovať povedomie o značke, pri metodickej stratégii dokáže vygenerovať aj niekoľkonásobne vyššiu návratnosť investícií ako tradičné marketingové kanály.
Spoločnosti si postupne uvedomujú silu autenticity, ktorú prinášajú „neinfluenceri“. Preto čoraz častejšie budú zapájať do komunikácie zainteresované strany (zamestnancov, dodávateľov, akcionárov a spotrebiteľov) ako kľúčových lídrov či ambasádorov, a to na multiplatformovej úrovni, ktorá presahuje LinkedIn. Mnohé už tieto talenty identifikovali a v roku 2023 budú intenzívne podporovať ich ďalší rozvoj. Obsah generovaný zákazníkmi bude mať rovnako veľkú váhu. Autentické komentáre, recenzie či kreatívne videá budú vzácnym materiálom, ktoré budú značky čoraz častejšie odmeňovať a opätovne používať prostredníctvom špecializovaných nástrojov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.