Jakub Otčenáš
Managing Partner
Diorama
Aktuálne prebiehajú dve revolúcie, pre ktoré je rok 2022 zlomový. Algoritmy na tvorbu obsahu pokročili do štádia, keď si už ani neuvedomujeme, aké množstvo strojovo generovaných informácií denne konzumujeme. Taktiež je čoraz citeľnejší posun v chápaní samotnej reality. Rozmach digitálnych komunít a komodít pre čoraz viac ľudí posúva vnímanie „skutočnosti“ do digitálu, pričom „hmatateľný“ svet, ako bol známy, sa stáva len miestom čerpania obsahu a uspokojovania niektorých fyziologických potrieb.
Ladislav Suško
Managing director
Performics
Tak ako na každú oblasť, aj na oblasť digitálu mal vplyv začiatok vojny na Ukrajine, ktorú rozpútali ruskí okupanti. Rozbehlo sa mnoho online projektov pomáhajúcich Ukrajine, do viacerých z nich sme sa aj my zapojili. Evidujeme silu a nástup TikToku a tak isto aj záujem zo strany inzerentov. Po spustení reklamy cielenej na Slovensko sa TikTok rozbehne naplno. Celkovo nástup rôznych „new social médií“ prináša aj množstvo noviniek v oblasti „social to display“ formátov a automatizácie. No a uvidíme, kam sa začne uberať Twitter.
Zostáva vám 83% na dočítanie.