Prichádza 9. ročník HERMES.
StoryEditor

Prichádza 9. ročník súťaže HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA

22.12.2022, 11:32
Autor:
redred

Registrácia prác je oficiálne spustená. Onedlho budú známe mená najlepšie komunikujúcich spoločností uplynulého roka.

Spoločnosti sa hodnotia tromi spôsobmi. Víťazi CENY MEDIAN SK sú určení na základe reprezentatívneho kvantitatívneho prieskumu realizovaného spoločnosťou MEDIAN SK.

O víťazoch CENY VEREJNOSTI rozhodne verejnosť hlasovaním na webstránke.

Tretia, špeciálna kategória, má názov CENA HERMES. Svoj komunikačný projekt do nej môže prihlásiť akákoľvek spoločnosť. Tie najlepšie následne ocení odborná porota.

Prihlasovanie projektov do tejto kategórie v predtermíne je možné už odteraz do 31. januára 2023. Riadny termín na prihlásenie projektov a hlasovanie verejnosti bude možné od 1. do 28. februára 2023. Slávnostné vyhodnotenie výsledkov HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2022 sa bude konať v marci tohto roka.

Aké novinky prináša 9. ročník súťaže?

Prvou tohtoročnou novinkou je udelenie ceny GRAND PRIX. Ide o ocenenie inštitúcie, ktorá získa najväčší počet bodov v súčte všetkých troch spôsobov hodnotenia. Víťaz ceny GRAND PRIX okrem statusu najlepšie komunikujúcej značky získa aj sekundárnu analýzu dát MML v rozsahu 30 strán od spoločnosti MEDIAN SK.

Tento rok nastali zmeny aj v kategórii Cena Agentúry, ktorá bude po novom známa pod názvom CENA HERMES. V rámci nej budú môcť tento rok značky prihlasovať svoje projekty do nasledovných podkategórií: Inovatívny marketingový prístup, Interná komunikácia & employer branding, Krízová komunikácia, Dizajn, Spoločenská zodpovednosť a Event.

V ostatnom ročníku si CENU HERMES (vtedajšiu Cenu Agentúry) odniesli spoločnosti 365 bank, Lidl, Coop Jednota Slovensko, Prvá Stavebná Sporiteľňa a Tesco Stores SR. Komu sa podarí vyhrať tentokrát sa dozvieme počas slávnostného vyhodnotenia v marci.

O projekte

HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA je jediné ocenenie pre najlepšiu inštitúciu v Slovenskej republike v komunikácii so zákazníkom.

Odbornými garantmi projektu sú Mgr. Michal Mislovič, obchodný a marketingový riaditeľ MEDIAN SK, Ing. Jindřich Bardon, projektový manažér, Slovenský rozhlas RTVS, a doc. PhDr. Milan Banyár, PhD., vysokoškolský pedagóg Katedry marketingovej komunikácie Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave a Ústavu marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikacií Univerzity Tomáše Bative Zlíně.  

Projekt organizuje Respect APPs.r.o. Autorom projektu, vlastníkom ochrannej známky alicencie je Sophos Solutions s.r.o.Odborným partnerom projektu je spoločnosť MEDIAN SK a hlavným mediálnym partnerom je UNIMEDIA.

Všetky ďalšie dôležité informácie nájdete na stránke cenyhermes.sk

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. november 2024 07:30