StoryEditor

Legendárna reklama Kofoly je späť. Predstavuje limitovanú edíciu s prekvapivou príchuťou

24.11.2022, 12:23
Autor:
redred

 „Ja nemusím, ja už ho vidím“, táto veta, ktorá neodmysliteľne patrí k Vianociam je opäť v hre. 

 Na televíznych obrazovkách nebude chýbať ani tento rok a spolu s ním sa na trhu objaví aj limitovaná edícia Kofoly, tentokrát poriadne vianočne vypečená, s príchuťou Linecké pečivo.

 

 

„A oci, bude mať také veľké zahnuté zuby dohora?“ Príbeh s dievčatkom a zlatým prasiatkom sa už stal doslova symbolom prichádzajúcich Vianoc a Kofola pravidelne tradičnú reklamu dopĺňa aj o nanovo pripravené závery, v ktorých predstavuje aktuálnu vianočnú limitovanú edíciu. Tie fungujú ako spestrenie tradičnej ponuky a ani tento rok to nie je inak. Prasiatko v originálnom papierovom svete predstaví novú limitku dvojlitrovej Kofoly.

 

Okolo pečenia sa tento rok točí celá vianočná kampaň Kofoly. „Vychádzame v ústrety chutiam našich fanúšikov a reagujeme na aktuálne trendy na trhu, kedy sa jednoduché príchute, ako je škorica, kokos alebo med, menia za komplexné príchute hotových jedál alebo sladkostí, ako je škoricová rolka či medovník. Rozhodli sme sa preto pre originálnu limitovanú edíciu s príchuťou vianočného pečiva. Z chuťových testov nám najlepšie vyšiel variant lineckého, preto si spotrebitelia na Slovensku aj v Česku môžu už teraz vychutnať Kofolu práve s touto príchuťou,“ vysvetľuje Ľubica Mieresová, marketingová manažérka značky Kofola.

image

Kofola Linecké pečivo

 

Kampaň svojou hlavnou myšlienkou odkazuje na tradičné, autentické a československé Vianoce. „Našim zákazníkom sme chceli priniesť kampaň, ktorá bude odrážať tradíciu a esenciu Vianoc. Pečenie je na Slovensku a v Česku silne spojené s adventným časom, a práve preto sme sa rozhodli príchuť vianočných koláčikov prepojiť aj so značkou Kofola,“ dopĺňa Ľubica Mieresová. 

 

Za tohtoročnou kampaňou „Už sa pečú Vianoce“ stojí agentúra Kaspen. Tradičná vianočná reklama, na ktorú sú diváci zvyknutí, vďaka nej dostala nový koniec. Prasiatko po novom pobieha v originálnom papierovom svete. Ten bol na účely spotu vytvorený z reálneho papiera na pečenie, presne v duchu limitovanej príchute nápoja a hlavnej myšlienky kampane, a spoločne s nafotenými etiketami bol rozanimovaný do krátkeho príbehu. Rozprávkový svet vznikol v spolupráci s českým dizajnérom a ilustrátorom Jiřím Jarošom. Televízna kampaň odštartovala 21. novembra 2022 na obrazovkách TV Markíza a pobeží až do Vianoc. Dopĺňa ju on-line komunikácia na sociálnych sieťach, ktorá bude rozvíjať motív lásky k pečeniu. 

 

Vizitka kampane: 

Klient:                                     Kofola ČeskoSlovensko 

Názov kampane:                    Už sa pečú Vianoce

Kreatívna agentúra:               Kaspen Jung von Matt

Creative Director:                   Lester Tullett

Stratégia:                                Leon Sverdlin

Art director:                            Iva Nitkulinec

Copywriter:                             Julie Vernerová

Account director:                    Tereza Ebermannová

Account manager:                  Nikola Luzárová

Réžia:                                     Jakub Veselý

Produkcia:                              Bypass

Hudba:                                    Sweetara Music (názov: Inspiring Christmas Logo)

Produkcia online:                   Cousin‘s Production

 

01 - Modified: 2022-11-21 10:47:49 - Feat.: 0 - Title: Vinea Kumšt muštu sa spojila s ďalšou slovenskou vinicou aj s výrobcom morušovej šťavy 02 - Modified: 2022-08-26 06:44:41 - Feat.: 0 - Title: Budúcnosť komunikácie vidím v offline priestore 03 - Modified: 2022-07-01 09:21:39 - Feat.: 0 - Title: Dievčatko z vianočnej reklamy na Kofolu je späť. Nová reklama sa hrá aj s claimom: Keď ju miluješ, "cirkulkuješ"
01 - Modified: 2023-09-11 08:16:03 - Feat.: - Title: TV reklama: Najvyššie body získal Láskyplný piatoček 02 - Modified: 2022-12-27 12:10:30 - Feat.: - Title: Legendárna československá značka takmer zanikla. Na nohy ju opäť postavila rodina Samarasovcov 03 - Modified: 2022-11-24 11:39:02 - Feat.: - Title: S vianočnými reklamami sa roztrhlo vrece. COOP Jednota povie o Vianociach konečne pravdu 04 - Modified: 2022-11-08 07:45:01 - Feat.: - Title: Uistite sa, že sa vaši blízki majú dobre, odporúča Deutsche Telekom vo vianočnom spote 05 - Modified: 2022-08-26 06:44:41 - Feat.: - Title: Budúcnosť komunikácie vidím v offline priestore
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. november 2024 10:23