Andrej Csino sa presúva na pozíciu strategy director, ním uvoľnenú pozíciu creative directora obsadí doterajší senior copywriter agentúry Daniel Feranec, v marketingových kruhoch známy aj ako foodblogger Čoje. Ten svoje marketingové skúsenosti naberal v agentúrach JANDL a Socialists, aj na strane klienta ako špecialista na komunikáciu značky Slovak Lines.
„Zvládli sme náročné obdobie covidu a teraz sa konečne zase rozrastáme a pokrývame širšie spektrum agentúrnych činností kvalitnými ľuďmi," zhodnotil zmeny na troch postoch naraz Andrej Csino a dodal: „Reklamná a marketingová branža je dnes už oveľa širší pojem ako kedysi, odborníkov na konkrétne oblasti vyžadujú nielen agentúry, ale aj klienti na svojich komunikačných oddeleniach. Je ťažšie nájsť na pracovnom trhu kvalitných ľudí a tešíme sa, že sa nám to podarilo."
Daniel Feranec sa do agentúrneho prostredia vrátil po krátkej prestávke, počas ktorej pôsobil ako freelancer: „Nemal som v pláne zamestnať sa za každú cenu naspäť v agentúre, no nakoniec zavážilo, že sme si s Andrejom vytvorili dobrú chémiu, z čoho prirodzene vzniklo už niekoľko dobrých nápadov," povedal k svojej predošlej pozícii copywritera, aj k posunu na novú pozíciu Creative Directora. „Po dlhom čase sa pri kreatívnej práci cítim opäť dobre a to je pre mňa najdôležitejšie."
Novým copywriterom CORE4 Advertising sa stal senior Ján Stančík, ktorý má za sebou pôsobenie v MUW Saatchi & Saatchi, JANDL či Wiktor Leo Burnett. V novej zostave už agentúra stihla vytvoriť aj digitálnu kampaň pre poisťovňu Kooperativa, ktorou učí Slovákov ukázať si spoza volantu „prepáč“.