Jednou z vyhľadávaných vlastných značiek COOP Jednoty je Dobrá cena. V jej ponuke nájdu zákazníci predovšetkým cenovo dostupné výrobky. Aktuálna kampaň pracuje s posolstvom „Držíme ceny pri zemi“, čo ilustruje aj tradične vtipný spot s bačom a honelníkom, a následne potvrdzuje výhodnou ponukou konkrétnych produktov značky.
Dvojica predstaví aj limitovanú edíciu obľúbených slovenských výrobkov.
Na jeseň sa diváci opäť stretnú aj s ďalšou známou postavou z kampaní COOP Jednoty – bačovou mamičkou. Tej sa v spote na značku Mamičkine dobroty opakovane udeje malý spoločenský trapas – štikúta sa jej na verejnosti. Pointa spotu vysvetlí, prečo sa jej to stáva a prečo je to vlastne dobré znamenie.
Za kampaňami stojí reklamná agentúra JANDL, ktorá reklamný koncept COOP Jednoty pripravuje od jeho začiatku. Výrobu televíznych spotov zabezpečila produkčná spoločnosť KIMONO Production.
Vizitka kampane:
- Klient: COOP Jednota
- Agentúra: JANDL
- Creative Director: Ján Fajnor
- Art Director: Pavel Gajdoš
- Copywriter: Karol Thiry
- Stratég: Patrícia Reichlová
- Account Director: Rastislav Kuttner
- Account Executive: Martin Hudák
- Media planner: Matej Macho
- Produkcia: Kimono