S finančnou gramotnosťou to na Slovensku veru nie je ružové. Naša krajina sa pravidelne umiestňuje na chvoste rebríčka Európskej 27, či už ide o úspory, zadlženie, alebo investovanie. No a práve investovanie, presnejšie pravidelné investovanie, je hlavnou témou novej online kampane značky Swiss Life Select, ktorá sa venuje finančným službám.
„Sme prvou generáciou, ktorá má prakticky rovnaké investičné možnosti ako západný svet. Napriek tomu u nás zhruba 46 miliárd eur leží na účtoch v bankách a stráca kúpnu silu.
Osobne cítim zúfalstvo, keď vidím, ako ľudia rok za rokom premrhajú šancu zarobiť na svojich peniazoch a zabezpečiť si lepšiu budúcnosť, preto sme sa v Swiss Life Select Slovensko rozhodli otvoriť túto tému prostredníctvom kampane. Želal by som si, aby mali ľudia pri tejto téme otvorenejšiu myseľ a aspoň si vypočuli argumenty, prečo investovať. Možno pomôže aj trochu humoru,“ hovorí Peter Világi, Head of Marketing v Swiss Life Select Slovensko.
A práve to sa snaží zmeniť aktuálna kampaň z dielne agentúry TRIAD. Jej základom sú dve online videá, z ktorých každé je zamerané na odlišnú demografiu cieľovej skupiny. Hlavným kreatívnym momentom je splnenie sna, ktorý je na prvý pohľad odvážny, no pokiaľ budete pravidelne investovať, úplne reálny.
„Myslím si, že každý z nás túži po splnení snov, no zároveň aj po pocite kontroly. Táto kombinácia nápadov nás nakoniec priviedla ku kampaňovému headline: Vy sami si poviete, kedy si chcete splniť sny. V rámci exekúcie sme potom hľadali dostatočne veľkú mieru nadhľadu pre jednotlivé sny. A pre všetkých nedočkavých sme pripravili aj vtipný zvrat na záver,“ spomína Pavol Paulenda, Senior Copywriter a Ideamaker z TRIADU.
O produkciu sa postarala produkčná spoločnosť Playground 13 pod režisérskou taktovkou Pepeho Ehrenbergera. Kampaň bude prebiehať do konca novembra prostredníctvom online videí v rôznych dĺžkach a ďalších statických a dynamických kreatív, odkazujúcich na kampaňovú podstránku swisslifeselect.sk, kde sa dozviete aj to, ako sa stať milionárom.
Klient: Swiss Life Select Slovensko – Peter Világi, Jakub Gerhardt
Agentúra: TRIAD
Creative Director: Matúš Hliboký
Art Director: Michal Mazán
Copywriteri: Pavol Paulenda, Eva Matejíčková, Zuzana Martiniaková
Account Manager: Martina Bátorová
Stratég: Ján Papač
Produkcia: Playground 13
Réžia: Pepe Ehrenberger
Fotograf: Patrik Matejčík
Zvuková produkcia: Vladimír Bajko Bajnoci