Spoločnosť Porsche Slovakia vyhlásila výsledky náročného kreatívneho tendra pre všetky svoje značky. Už sme vás na stránkach Stratégií informovali o čiastočných výsledkoch výberového konania.
Agentúra Generations sa uchádzala o pokračovanie spolupráce pre značku Cupra. „Máme obrovskú radosť a tešíme sa na pokračovanie spolupráce. Uviesť na trh novú značku auta v období pandémie so zatvorenými prevádzkami a minimom možností fyzicky ho predviesť bolo výzvou a som hrdý na celý tím a výsledky, ktoré sme dosiahli.
Úspech tejto kampane bol výnimočný a víťazstvo v tendri s novým kreatívnym konceptom potvrdzuje, že našu prácu v budovaní značky robíme výnimočne. Ďakujeme klientovi za dôveru a tešíme sa na najbližšie roky a spoločné výsledky“, hovorí Daniel Bradáč, CEO brandingovej agentúry Generations.
Minulý rok agentúra priniesla výnimočný koncept, ktorý v náročnom období pandémie predstavil nový model auta prostredníctvom konceptu #6zmyslov.
Cupra tak ostáva v portfóliu klientov agentúry, ku ktorým patria aj ďalšie veľké značky OVB Allfinanz Slovensko, Foxconn Slovakia, Viessmann Slovensko, DOVIDO, Alfa a Omega, Store Invent, GGE, Danucem Slovensko a ďalšie.