StoryEditor

Zlaté klince 2022 sú rozdané. Toto je najlepšia slovenská reklama

10.09.2022, 13:19

Stratégie odovzdali cenu pre Agentúru večera. Najviac bodovala MUW Saatchi & Saatchi.

 

Tak ako Cannes nastavuje zrkadlo svetovej reklame, tak v prípade slovenskej to robí už takmer tri desaťročia Zlatý klinec. Odborná porota dva dni rozhodovala o 425 prácach v dvanástich kategóriách. 

Tento rok pribudla nová kategória - Udržateľný rozvoj. „Inšpirovali sme sa práve festivalom v Cannes a prišli nám krásne práce, z čoho sa veľmi tešíme," hovorí Alexander Smik z Klubu reklamných agentúr. „Okrem toho sa nám vrátilo ocenenie Klient roka. Práve klienti totiž drivujú túto brandžu a my chce tých kreatívnych odmeniť." 

Stratégie už tradične odovzdávali cenu pre Agentúru večera. Tento rok najviac bodov za shortlisty a zlaté klince získala agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Bolo to však veľmi tesné, len o dvadsať bodov zaostala Istropolitana Ogilvy a v tesnom závese bola mladá partia z Mannschaftu. 

„Mnohí ste boli na nás nahnevaní, že sme dali veľmi málo shortlistov. Mnohé práce skončili naozaj milimeter za shortlistom, ale tie, ktoré sa naň dostali, nám pripadali ako naozaj výborné. Úrovej slovenskej reklame je určite dobrá, aj keď sme v našej porote bomby nenašli," povedal predseda Single channel poroty Peter Darovec. 

„Na prácach, ktoré sme hodnotili, boli vidieť tisícky hodín práce. Momentálne vedie téma spoločenskej zodpovednosti," potvrdil predseda Multi channel poroty Peter Rajčák. 

Cenu za výnimočný prínos pre slovenskú reklamu Filip si prevzal Jaroslav Vígh z MUW Saatchi & Saatchi.

Klientom večera sa stala ČSOB banka.

 

V kategórii Vizuál porota ocenila Zlatým klincom prácu Wiktor Leo Burnett - Stvorený pre cyklistov. 

image

Stvorený pre cyklistov

Zlatý klinec 

  • Wiktor Leo Burnett - Stvorený pre cyklistov, Heineken Slovensko

 

Strieborný klinec 

Bronzový klinec 

Kategória Out of home

 

Strieborný klinec 

  • Istropolitana Ogilvy - Peugeot PSSST, Peugeot 

 

Bronzový klinec 

Kategória Craft 

Zlatý klinec 

  • Istropolitana Ogilvy - Tu a teraz, Magna

werk studio - 500 kilometrov slovenských, Design Veteran Car Club

image

500 km slovenských

 

Strieborný klinec 

Bronzový klinec

 

Design

Zlatý klinec 

  • Wiktor Leo Burnett - Korporátna identita developerského projektu Palma, CORWIN
  • Wiktor Leo Burnett - Palma Mapy pre chodcov, CORWIN

 

Strieborný klinec 

 

Audio 

Zlatý klinec 

Strieborný klinec 

Bronzový klinec 

Film

Zlatý klinec 

  • Róbert Slovák a jeho priatelia - Hodina deťom s jedným rodičom, Nadácia pre deti Slovenska
  • Mannschaft - Skutočná ulica, OZ Vagus

Strieborný klinec 

Bronzový klinec 

Digital 

 

Strieborný klinec 

Bronzový klinec 

Media 

 

Zlatý klinec 

  • JANDL - Special Love Operation, Nehera for Ukraine
image

Jandl Special love operation

Strieborný klinec 

Bronzový klinec 

Promo and activation

Zlatý klinec 

image

Orava - Faster than a Train event

Strieborný klinec 

  • Elite/Monday Lovers - Selfie meč, Hrad Beckov, n.o.

Bronzový klinec 

  • Róbert Slovák a jeho priatelia, SK PR Strategies - Ames room, Lidl Slovensko 
  • Mannschaft, Wolthack, BO District

Kreativita v PR kampani 

 

Zlatý klinec 

  • Róbert Slovák a jeho priatelia, SK PR Strategies - Rôzni = rovní, Lidl 

 

Bronzový klinec 

Kampaň

 

Zlatý klinec 

MUW Saatchi & Saatchi - Nekonečné krásy Slovenska, Telekom

Strieborný klinec 

MUW Saatchi & Saatchi - Nemíňaj litre na fast fashion, ČSOB

Wiktor Leo Burnett -Peniaze by nemali byť pre deti tabu, 365 banka

 

Bronzový klinec 

Udržateľný rozvoj 

 

Zlatý klinec 

Strieborný klinec 

  • THIS IS LOCCO  - Fotobanka, ktorá bojuje proti rasizmu, Mareena
  • Róbert Slovák, SK PR Strategies - Rôzni = rovní, Lidl

Bronzový klinec

 

 

01 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu 02 - Modified: 2024-01-08 09:00:00 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia do produkcie spotov zatiaľ nezasiahla 03 - Modified: 2023-12-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Alex Prochyra:,,Biznisy, ktoré pozvú svojich zákazníkov do hrdinského príbehu rastú." 04 - Modified: 2023-10-29 23:00:00 - Feat.: - Title: Power of Sound 05 - Modified: 2023-10-27 08:10:14 - Feat.: - Title: Digitálny stage na Stratégie Fórum ukázal, že reklama v podcaste naberá na sile
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. november 2024 15:57