Zlatý Klinec 2022, koncept agentúry Zaraguzy
StoryEditor

Zlatý klinec 2022: Porota rozhodla o prvom shortliste

07.09.2022, 22:25

Singlechannel porota hodnotila reklamy v šiestich kategóriách: Vizuál, Out of Home, Craft, Audio reklama, Film a Design.

Reklamná brandža sa chystá na jeden z najväčších sviatkov roka. Už v piatok 9. septembra sa dozvieme, kto získa ceny Zlatý klinec pre rok 2022. Ako prvá zasadla Singlechannel porota pod vedením Petra Darovca. 

Spolu s ním rozhodovali Adam Jánoš (Free Andy), Peter Ižo (MADE BY VACULIK), Milan Malý (Zaraguza), Igor Majkút (Freelancer) a Tomáš Bánik (Vácuum Group). A v niektorých kategóriách aj externí experti.  

Singlechannel porota hodnotila reklamy v šiestich kategóriách:  Vizuál, Out of Home, Craft, Audio reklama, Film a Design.

Zhodla sa na týchto shortlistoch, z ktorých v piatok vyberie laureátov ocenení Zlatý klinec 2022. 

 

Vizuál

  • Sme minúta  - Denník Sme
  • Stvorený pre cyklistov – Heineken
  • Minulé športy – Niké
  • Vidím to podstatné – Platforma rodín
  • Nemíňaj litre na fast fashion
  • Lev je lev – Peugeot Slovakia

Out of home 

  • Peugeot PSSST - Peugeot 
  • Buď láska - O2 Slovakia 
  • Lesná nabíjačka - Telekom 

Craft 

  • Tu a teraz - Magna
  • Realita, ktorú nechce nikto zažiť - OZ Vagus 
  • Tak vyzerá chuť - Kaltenecker
  • Nemíňaj litre na fast fashion - ČSOB
  • Virtuálny festival Space Base - Slovenská sporiteľňa
  • Umenie je dar - Tatrabanka
  • Hodina deťom s jedným rodičom  Nadácia pre deti Slovenska
  • Životné dielo - VÚB banka
  • "Do seba" Bejby Blue feat Dalyb - Tatrabanka
  • Budúcnosť na Slovensku - Slovenská sporitelňa
  • Títo otužilci sa nemajú kde zohriať - Depaul Slovensko
  • Len talent nestačí - Slovnaft 
  • 500 kilometrov slovenských - Design Veteran Car Club
  • Neskúsiš, nevieš - Slovenská sporitelňa

Design

  • Korporátna identita developerského projektu Palma - CORWIN 
  • Posadnutí detailami - Q & L Industrial services 
  • Palma Mapy pre chodcov  - CORWIN 

Audio reklama 

  • Žijem nezdravo - VÚB banka
  • #Vidim ToPodstatne - Platforma rodín 
  • Sviňa - Pomoc obetiam násilia, Občianske združenie 
  • Od Martinov pre Martinov - Dr. Martin 
  • Tu a teraz - Magna 
  • Sviatky pokoja s pokojnými zvukmi našich klientov praje Istropolitana Ogilvy - Istropolitana Ogilvy

Film

  • SME Minúta - Denník Sme
  • Čudné športy - Níké 
  • Deň matiek - Slovenská sporitelňa
  • Odvážne sa - Novo Nordisk 
  • Budúcnosť na Slovensku - Slovenská sporitelňa
  • Prvé kroky  - Dobrý anjel 
  • Umenie je dar - Tatra banka 
  • Hodina deťom s jedným rodičom - Nadácia pre deti Slovenska
  • Neživá panoráma - ČSOB
  • Kominár - ČSOB 
  • Poistenie Home office - ČSOB 
  • V cudzom meste - Mareena
  • Skutočná ulica - OZ Vagus
  • Len talent nestačí - Slovnaft 
  • Pečie celé Slovensko - RTVS 
01 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu 02 - Modified: 2024-01-08 09:00:00 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia do produkcie spotov zatiaľ nezasiahla 03 - Modified: 2023-12-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Alex Prochyra:,,Biznisy, ktoré pozvú svojich zákazníkov do hrdinského príbehu rastú." 04 - Modified: 2023-10-29 23:00:00 - Feat.: - Title: Power of Sound 05 - Modified: 2023-10-27 08:10:14 - Feat.: - Title: Digitálny stage na Stratégie Fórum ukázal, že reklama v podcaste naberá na sile
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 07:57