Po mäsiarke, ktorá má chuť so všetkým seknúť pre masívnu obľúbenosť veggie produktov, prináša Kaufland ďalšieho netradičného hrdinu – SBS-kára. Ten má podobný problém ako jeho kolegyňa za mäsovým pultom, no namiesto veggie výrobkov sa cíti byť ohrozený nízkymi cenami s Kaufland Card.
Veď vďaka zľavám a výhodám, ktorý tento vernostný program ponúka, sa už nikomu neoplatí kradnúť. Svedomitosť, s akou doteraz svoje povolanie vykonával, tak už stráca opodstatnenosť.
Ďalší prírastok do kampane je opäť natočený kombináciou mockumentary štýlu a filmových scén. „Snažili sme sa byť opäť autentickí vo výbere herca a v jeho prejave, no zároveň sme nechceli ísť do klasického mockumentary.
Išlo nám hlavne o hyperbolu a humor,“ hovorí Martin Polakovič, senior copywriter z THIS IS LOCCO. „SBS-kár je sám o sebe ‘postavička‘, ktorú bežne v reklamách pre potravinové reťazce nenájdeme, no patrí k nakupovaciemu folklóru, a keď preženieme jeho zápal, mení sa na komickú figúrku.“
Ide v poradí už o druhý spot zo série ponosujúcich sa zamestnancov, no Juraj Kováč, Creative a Strategy Director z THIS IS LOCCO, prezradil, že ide o trilógiu.
„Nakrútili sme tri diely, ktoré nie sú spojené jedným produktom, dokonca ani jednou postavou, no predsa ide o jasne rozlíšiteľnú sériu. Veríme, že SBS-kár bude minimálne rovnako úspešný ako spot s mäsiarkou Miladou, ktorú okrem bežných ľudí zdieľalo aj viacero vegánskych komunít či vegánskych reštaurácií doma aj v zahraničí.“
O réžiu sa opäť postaral Juraj Janiš v produkcii Playground13. Spot je nasadený v plnej verzii online a v kratšej je možné ho vidieť aj v TV. Súčasťou je opäť aj key vizuál od Šymona Klimana.
Vizitka kampane:
Klient: Kaufland Slovensko (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Marek Sivý
Copywriter: Martin Polakovič, Adela Holubčíková
Account Manager: Diana Hromeková
Strategy Director: Juraj Kováč
Produkcia: Playground13
Réžia: Juraj Janiš
Fotograf: Šymon Kliman