Kaufland SBSkár
StoryEditor

Po mäsiarke prichádza do Kauflandu SBS-kár

07.09.2022, 17:12
Autor:
redred
  • Reťazec pokračuje v kampani od This is Locco.
  • Ide o druhú časť trojdielnej série promujúcej produktové „highlights“.
  • „Išlo nám hlavne o hyperbolu a humor,“ hovorí Martin Polakovič, senior copywriter. 
  • Agentúra prezradila, že ešte príde aj tretí diel. 

Po mäsiarke, ktorá má chuť so všetkým seknúť pre masívnu obľúbenosť veggie produktov, prináša Kaufland ďalšieho netradičného hrdinu – SBS-kára. Ten má podobný problém ako jeho kolegyňa za mäsovým pultom, no namiesto veggie výrobkov sa cíti byť ohrozený nízkymi cenami s Kaufland Card.

Veď vďaka zľavám a výhodám, ktorý tento vernostný program ponúka, sa už nikomu neoplatí kradnúť. Svedomitosť, s akou doteraz svoje povolanie vykonával, tak už stráca opodstatnenosť.

Ďalší prírastok do kampane je opäť natočený kombináciou mockumentary štýlu a filmových scén. „Snažili sme sa byť opäť autentickí vo výbere herca a v jeho prejave, no zároveň sme nechceli ísť do klasického mockumentary.

Išlo nám hlavne o hyperbolu a humor,“ hovorí Martin Polakovič, senior copywriter z THIS IS LOCCO. „SBS-kár je sám o sebe ‘postavička‘, ktorú bežne v reklamách pre potravinové reťazce nenájdeme, no patrí k nakupovaciemu folklóru, a keď preženieme jeho zápal, mení sa na komickú figúrku.“

Ide v poradí už o druhý spot zo série ponosujúcich sa zamestnancov, no Juraj Kováč, Creative a Strategy Director z THIS IS LOCCO, prezradil, že ide o trilógiu.

„Nakrútili sme tri diely, ktoré nie sú spojené jedným produktom, dokonca ani jednou postavou, no predsa ide o jasne rozlíšiteľnú sériu. Veríme, že SBS-kár bude minimálne rovnako úspešný ako spot s mäsiarkou Miladou, ktorú okrem bežných ľudí zdieľalo aj viacero vegánskych komunít či vegánskych reštaurácií doma aj v zahraničí.“

O réžiu sa opäť postaral Juraj Janiš v produkcii Playground13. Spot je nasadený v plnej verzii online a v kratšej je možné ho vidieť aj v TV. Súčasťou je opäť aj key vizuál od Šymona Klimana.

Vizitka kampane:

Klient: Kaufland Slovensko (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Marek Sivý

Copywriter: Martin Polakovič, Adela Holubčíková

Account Manager: Diana Hromeková

Strategy Director: Juraj Kováč

Produkcia: Playground13

Réžia: Juraj Janiš

Fotograf: Šymon Kliman

01 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 02 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande 03 - Modified: 2024-05-31 08:44:15 - Feat.: - Title: Nová kampaň na K Park pokračuje so Separom, opäť si zahral aj v spote 04 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera 05 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 13:29