Augustové hodnotenie reklám magazínu Stratégie prinieslo prvenstvo agentúre Free Andy a Skutočným cenovkám, ktoré pre ČSOB vytvorili v MUW Saatchi & Saatchi.
Tu si môžete pozrieť výsledky:
Na hodnotení prekvapil hlavne počet prihlásených prác. Zatiaľ čo v predchádzajúcich kolách sme nezriedka otáčali vytlačený hodnotiaci hárok so slovami „uff, toho je“, tentoraz sa zoznam s prehľadom zmestil na jednu, ani nie celú stranu.
Kvantita však nie vždy znamená kvalitu a platí to aj naopak. Príjemným osviežením letného hodnotenia bol on-line spot na Jameson Orange. Od klasického imidžového spracovania, veľakrát tak typického pre alko segment, sa tento líšil pekne urobeným a milo vypointovaným príbehom, ktorý svojím jemne nostalgickým odkazom určite vzbudí pozornosť aj u skôr narodených (ak pôjde napríklad aj do telky). Asi všetci sme sa zhodli na tom, že reklama síce nie je špičková či svetová, ale je to pekná a pozitívna reklamčina.
V kategórii Vizuál nás zasa príjemne vyrušila práca pre Audi – áno, treba sa na to troška dlhšie zadívať, aby ste pochopili, že ide o prezentáciu partnerstva značky so športovcom, ale vo finále je to originálna, premyslená a za mňa výborne spracovaná idea.
Palec hore si zaslúži aj práca „Buď láska“ pre O2 v kategórii OOH. Pomerne tradičné médium sa tentoraz brilantne a nápadito využilo na komunikáciu netradičného odkazu a výzvy na pomoc priamo tam, kde je to potrebné a my sme boli nadšení. Pekne sa tu tiež ukázalo, ako výrazne môže vizuálu pomôcť dobre zvolený nosič a jeho umiestnenie – v správnom čase, na správnom mieste. Takéto funkčné veci mám fakt rada.