Nový dizajnový jazyk, nové logo a veľká zmena firemnej identity. Škoda auto okrem toho zrýchľuje a rozširuje svoju elektrickú ofenzívu.
ŠKODA AUTO posúva vzhľad značky na ďalšiu úroveň najradikálnejšou zmenou firemnej identity za posledných 30 rokov. Pre lepšiu viditeľnosť na digitálnych komunikačných kanáloch bude použité nové firemné logo. Slovný nápis ŠKODA bude v porovnaní s logom používaný omnoho častejšie. Nová identita značky ŠKODA bude najskôr predstavená v informačných a komunikačných materiáloch a následne bude aj súčasťou budúcich modelov.
Klaus Zellmer, predseda predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO, hovorí: „Dnešný deň je v histórii spoločnosti ŠKODA AUTO dňom výnimočným. Predstavujeme novú identitu značky ŠKODA vrátane nového loga a novej firemnej identity. Prostredníctvom štúdie VISION 7S ponúkame konkrétny pohľad na celkom nový model ŠKODA, ktorým rozšírime produktové portfólio i našu zákaznícku základňu.
Zostáva vám 79% na dočítanie.