Agentúra TRIAD v spolupráci s farmaceutickou spoločnosťou Novartis komunikuje v novej kampani riziká vysokého LDL cholesterolu. Zámerom kampane bolo o probléme edukovať predovšetkým vekovú kategóriu 40 + a motivovať ľudí k návšteve lekára.
Spoločne tak spúšťajú kampaň, kotrá je zameraná na LDL cholesterol. Ten sa spája s infarktom myokardu. Ide o jeden z najrizikovejších faktorov pri infarkte myokardu, ktorý ročne dostane až 14 000 Slovákov.
„Každý z nás vie, že infarkt myokardu je vážna vec. Čo je na ňom extrémne dôležité, je fakt, že infarkt sa neozýva dopredu. Nemá žiadne príznaky, jednoducho sa stane. A to je práve insight a idea našej kampane. Nikdy neviete kedy,“ hovorí Vlado Kurek, Chief Creative Officer TRIADu. A ďalej dodáva: „Vytvorili sme spolu s režisérom Jonášom Karáskom naozaj akčnú scénu, v ktorej sa má divák o hlavného hrdinu báť. A zistiť, že celý čas mu hrozí niečo úplne iné.“
Kampaň funguje na zvratoch a napätí, námet je univerzálny pri použití vybraného mixu médií. Pri statických formátoch využívajú autori silu gesta a kontrastu, tradičné situácie sú narušené neočakávaným momentom, zástupcovia agentúry opisujú kampaň v tlačovej správe.
V spote vidíme štyridsiatnika, ktorý zažíva počas dňa nečakané situácie, pri ktorých sa vám doslova zastaví srdce. A potom sa nachvíľu zastaví aj to jeho.
,,Cieľom kampane je priblížiť pojem LDL-cholesterol prostredníctvom jeho spojitosti s infarktom myokardu. Ako je aj z posolstva kampane zrejmé, LDL-cholesterol je jednou z jeho hlavných príčin. Téma sa týka širokej verejnosti, bolo preto v záujme našej spoločnosti, využiť čo najväčšie množstvo komunikačných kanálov, vrátane televízneho a rozhlasového spotu. Infarkt myokardu prichádza nečakane, netreba preto čakať ani s vhodnou prevenciou,“ dodáva Michaela Mertenová, Digital Marketing Specialist zo spoločnosti Novartis.
Kampaň by mala svoje cieľové publikum zasiahnuť prostredníctvom viacerých kanálov – a to najmä v TV, rádiu, online a na webe www.nikdynevieskedy.sk. Najsilnejším formátom je TV spot, ktorý sa objaví na obrazovkách TV JOJ začiatkom augusta.
Vizitka kampane:
Klient: Novartis - Michaela Mertenová, Daniel Loja
Chief Creative&Strategy Officer: Martin Woska
Chief Creative Officer: Vlado Kurek
Creative Director: Adam Baška
Copywriter: Zuzana Martiniaková
Stratég: Michaela Martonová
Media Planner: Ján Papáč
Head of Art: Peter Baslík
Artdirector: Adam Majko, Peter Baslík
Fotograf: Martin Fridner
Account: Katarína Puškarová
Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS
Producer: Barbara Kipsová, Andrea Mlynková
Director: Jonáš Karásek
Kamera: Martin Žiaran
Postprodukcia: Studio Ekran
Zvuk: Studio Bajko