Švajčiarsku značku CURAPROX a kvalitu ich zubných kefiek nie je potrebné predstavovať. Alebo..? Toto tvrdenie stopercentne platí pre farebné zubné kefky, ktoré nájdeme v každej druhej kúpeľni. V rámci segmentu elektrických zubných kefiek to však také ružové nie je. A práve to sa snaží zmeniť aktuálna kampaň z dielne agentúry TRIAD.
Na rozdiel od konkurencie, ktorá sa väčšinou zameriava na otáčky, nič nehovoriace technické parametre a sterilnú či futuristickú vizualitu, kampaň CURAPROX Hydrosonic PRO zobrazuje farebný svet klasických Curaprox kefiek a prepája ho s emóciou lásky, ktorú ľudia nosia vo svojich hlavách a srdciach.
„Kvalitu našich kefiek a jemnosť našich vlákien už ľudom predstavovať nemusíme. V kampani sme stavili na silnú emóciu, od ktorej si sľubujeme jednoznačné prepojenie s našou značkou a výrazné odlíšenie sa od konkurencie. No a pesnička, ktorú nebudete vedieť dostať z hlavy, je už iba taký bonus," vysvetľuje Petra Papajová, Head of Marketing, CURAPROX.
Základným pilierom v online videu sa stala chytľavá a príjemne zmyselná francúzska pieseň zo šesťdesiatych rokov Zou Bisou Bisou, po slovensky „Ó božtek, božtek.“ Tú dopĺňa farebná vizualita a štylizované štúdiové prostredie, v ktorom vystupujú tri bozkávajúce sa dvojice. Spoločnosť CURAPROX je silným zástancom diverzity, a tak v komunikácii uvidíte tri odlišné bozkávajúce sa páry – mladý, starší, a aj LGBT dvojicu.
„Vďaka chytľavej piesni sme mali v rukách slovnú hračku a headline zároveň: A zuby zuby zzzúúú čisté. V textoch a vo vizuáloch pracujeme so zzz-etkami, ktoré divákom pripomenú bzučanie elektrickej zubnej kefky. A prečo práve bozkávanie? Každý sa rád bozkáva. A ľudia, ktorí majú čisté zuby, sú pri bozkávaní sebaistejší,“ hovorí Pavol Paulenda, Senior Copywriter a Ideamaker z TRIAD-u.
V reklamnom spote nájdete len jeden produktový benefit – najjemnejšie vlákna CUREN. Kampaň je spojená aj s produktovou propozíciou, kedy si počas nej ľudia môžu zakúpiť túto kefku s výraznou zľavou. V súčasnosti prebieha online fáza kampane, no a v novembri uvidia diváci spot aj v televíznych obrazovkách.
Vizitka:
Klient: Curaprox Slovensko
Agentúra: TRIAD
Creative Director: Matúš Hliboký
Art Director: Peter Baslík, Michal Mazán
Copywriter: Pavol Paulenda
Account Manager: Katarína Poláková
Stratég: Ján Papač
Produkcia: Revers Films
Réžia: Maroš Milčík
Fotograf: Tomáš Pospíchal
Zvuková produkcia: Vladimír Bajko Bajnoci
Hudba: Viktor Hazard