Fun rádio v najnovšej kampani ponúka poslucháčom zábavné dôkazy o tom, že leto patrí aj tým, ktorí z akýchkoľvek dôvodov nie sú na dovolenke. Stačí si pri tom pustiť najlepšie letné hity z Fun rádia a popustiť uzdu svojej fantázii.
Letná kampaň od TRIAD-u prezentuje zábavnú DNA Fun rádia a podčiarkuje pevné prepojenie rádia s najväčšími súčasnými hitmi cez top letný hit: Milky Chance - Synchronize, ktorý je použitý v online spote. Kampaň zábavnou formou aktivuje aj cieľovú skupinu výzvou „Zahraj to na leto“, v ktorej sa súťaží o najlepšie letné zážitky.
„Hity, ktoré milujete, v sebe nesú dávku pozitívnej nálady, ktorú dokáže leto absolútne umocniť. Až do takej miery, že si vďaka nim okamžite užívame letnú atmosféru vždy, keď ich počujeme. Poslucháčom chceme kampaňou „Zahraj to na leto“ ukázať, že leto letom nerobí len dovolenka, ale môžu to byť práve najlepšie letné hity z Fun rádia“, dodáva Rastislav Dutka, generálny riaditeľ RADIO GROUP, ktorá zastrešuje Fun rádio.
„Pri letnej kampani pre Fun rádio sme vychádzali z insightu, že ľudia trávia väčšinu leta v práci, na brigáde či pri prerábke bytu. A pri tom sledujú storíčka svojich kamošov z dovoleniek, festivalov a kúpalísk. Hoci si leto nemôžu užiť naplno, môžu to na leto aspoň zahrať, nech sú kdekoľvek. Stačia k tomu letné hity z Fun rádia, ktoré rozprúdia letnú zábavu aj v nudnom office, nad skriptami či pri výmene starých kachličiek v kúpeľni,“ približuje tvorbu novej kampane Zuzana Martiniaková, Ideamaker TRIAD-u.
Kampaň využíva online formáty, on air aktiváciu a je naplánovaná na júl a august.
Vizitka kampane:
Klient: RADIO GROUP - Fun rádio
Agentúra: TRIAD
Creative Director: Matúš Hliboký
Art Director: Michal Mazán
Copywriter: Zuzana Martiniaková, Pavol Paulenda
Account Manager: Martin Pajerský
Stratég: Ján Papač
Produkcia: Revers
Réžia: Paulína Mačáková
Zvuková produkcia: Vladimír Bajko Bajnoci