Asociácia digitálnych a marketingových agentúr (ADMA) sa rozrástla o dve nové agentúry. K dvadsiatim členom tak pribudli dve nové, ContentFruiter a dotcom.sk.
"Teší nás, že sa ADMA opäť rozrastá o ďalšie talentované slovenské marketingové agentúry, ktoré nám pomôžu plniť spoločne stanovené ciele a aj naďalej úspešne rozvíjať domáci digitálny trh. Prijatie nových agentúr odhlasovali všetky členské agentúry," hovorí prezident ADMA, Rasťo Bahurinský."Sme veľmi radi, že môžeme v asociácii privítať dve talentované agentúry, ktoré prinesú novú energiu a nápady do našich rozbehnutých, ale aj plánovaných projektov. Osobne by som sa chcel poďakovať všetkým agentúram, ktoré sa uchádzali o členstvo ADMA a pogratulovať agentúram dotcom.sk a ContentFruiter, že vyhoveli našim kritériám a pridali sa do rodiny ADMA. Náročné časy si vyžadujú ešte viac snahy a úsilia, aby sa digitálny trh na Slovensku aj naďalej rozvíjal pozitívnym smerom,” vyjadril sa k novým členom Rasťo Bahurinský.
Content Fruiter je marketingová agentúra poskytujúca profesionálne služby funkčného content marketingu, ako moderného komunikačného nástroja pre budovanie vzťahov so zákazníkmi a dlhodobú podporu predaja. Špecializovaná content agentúra pripravuje vlastné prípadové štúdie s výsledkami zo slovenského a českého trhu, pracuje napríklad pre klientov: LEGRAND, HELIOS, Viessmann či QUILTEX.
Dlhodobo sa venujeme content marketingovým službám a ich skvalitňovaniu a sme radi, že ADMA počúva a dala odpovede na naše otázky. Dozreli sme, aby sme sa mohli aj my podieľať na kreovaní marketingu na Slovensku. Je to pre nás ďalší míľnik, zároveň však aj záväzok. Záleží nám na kvalitnom trhu marketingovej komunikácie a prijatie do ADMA poskytne priestor pre využitie aj našich skúseností pri jej formovaní. O členstvo sme sa uchádzali aj preto, aby sme sa pričinili o vybudovanie zázemia a relevantného priestoru pre content marketing. Spolupráca je pre nás výzvou aj potešením zároveň. Tešíme sa na ňu," vysvetľuje CEO ContentFruiter, Roman Kleman.dotcom.sk je fullservisová reklamná agentúra so silným digitálnym backgroundom, slovenskými koreňmi a medzinárodnými klientmi. Už viac ako 10 rokov poskytuje služby od návrhu korporátnej identity, komunikačnej stratégie až po integrované kampane. V roku 2018 otvorila agentúra pobočku v Prahe pre klientov z Českej republiky. Medzi klientov dotcom.sk patrí napríklad Tesco, Slovnaft, Slovanet, Metro, JTRE a ďalší.
„Veľmi sa tešíme z rozhodnutia ADMA prijať našu agentúru za člena. Cítime zo združenia veľa pozitívnej energie v prospech trhu a radi prispejeme svojimi kapacitami do spoločných aktivít,“ vyjadrila sa Zuzana Zelenková, COO dotcom.sk.Od júla 2022 je pod záštitou ADMA už 22 agentúr, ktoré eprezentujú víziu neustále sa zlepšujúcej úrovne digitálneho marketingu. Členmi sú: Basta digital, CORE4 Advertising, DIGILINE, diorama, Elite | Monday Lovers, Hype, MullenLowe GGK PROFERO, NetSuccess, Performics, Ponyhouse, Promiseo, PS:Digital, RIESENIA, SCR interactive, Socialists, THIS IS LOCCO, TRIAD Advertising, ui42, Visibility, ZARAGUZA a po novom aj ContenFruiter a dotcom.sk.