StoryEditor

PSS s novou kampaňou oslavuje nový produkt - hypotéku

01.07.2022, 08:33
Autor:
redred

Kampaň nadväzuje na pôvodný koncept, vytvorila ju Istropolitana.

„Nová kampaň je ďalším potvrdením rešiftu PSS, Prvej stavebnej sporiteľne, nielen po vizuálnej, ale aj po produktovej stránke. Produktové portfólio doplnené o hypotéku je vďaka tomu aj komunikačne v súlade s novým pozicioningom PSS ako experta na financovanie bývania,“ hovorí Daša Matušíková, riaditeľka úseku marketingu Prvej stavebnej sporiteľne.

Svojou vizuálnou štylizáciou nový televízny spot aj vizuály nadväzujú na výrazný charakter predošlej kampane na produkt môjDOMOV. Kombináciou rozsiahlych farebných plôch s prirodzenou hereckou akciou tak vzniká nezameniteľná vizuálna identita značky. Televízny spot je sériou situácií, kedy sa noví majitelia tak tešia na svoje nové bývanie, že sa im priamo pred dverami udeje drobná, milá komplikácia. „To celý náš spot poľudšťuje, pričom tieto drobné trampoty výborne kontrastujú s expresívnym vyjadrením radosti jednoduchým výkrikom - hurá!“ upresňuje pozadie vzniku spotu Daša Matušíková. Spot je zakončený výrazným a zapamätateľným sloganom „Hypo, hypo, hurá,“ ktorý tvorivo podčiarkuje posolstvo kampane.

Vizuály sú kombináciou fotografií hrdinov TV spotu a hravej typografie, pričom aj tu dominuje výrazné slovo HURÁ. Podľa slov marketingovej riaditeľky PSS prichádza na trh hypoték silný hráč so zaujímavými podmienkami a nová kampaň to veľmi vydarene dáva na známosť verejnosti.

Vizitka kampane:

Klient: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa

Riaditeľka úseku marketingu: Daša Matušíková

Vedúci odboru značky a reklamy: Rastislav Škerko

Brand manažér offline: Karin Čechová

Brand manažér online: Peter Hacek

Agentúra: Istropolitana Ogilvy

Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský

Creative Director: Vlado Janček, Peter Darovec

Art Director: Peter Hrevuš, Mio Valúšek
Copywriter: Vlado Janček, Denis Kendy

Account Director: Petra Lukáčová

Account Manager: Patrik Stantien

Produkcia: Protos Productions

Režisér: Jonáš Karásek

Fotograf: Šymon Kliman

Postprodukcia: Oficina

Mediálna agentúra: Initiative

image

PSS: Hypotéka od Istropolitana Ogilvy

01 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 02 - Modified: 2024-08-26 10:30:06 - Feat.: - Title: Dalibor Cicman: Adaptabilita je nový game changer 03 - Modified: 2024-08-09 06:00:00 - Feat.: - Title: Slavomír Svoboda: Chuť nad zdravie 04 - Modified: 2024-06-28 10:48:37 - Feat.: - Title: Tesco pomáha v boji proti menštruačnej chudobe 05 - Modified: 2024-05-10 11:54:39 - Feat.: - Title: Online film a video: Je pekné, keď značka aj po neúspechu stojí pri svojej hviezde
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 10:23