Hovorí sa, že vonkajšia reklama už nie je v móde. Značka Adidas ukázala, síce s náročnou produkciou, ako môže na moderný spôsob vyzerať OOH, dokonca v kombinácii s dobrou myšlienkou. Adidas "bilboard" v tomto kole Cannes Predictions súťaží s prácou Pfaff Harley-Davidson. Značka podporila tradíciu a vymyslela "špeciálnu ochranu hlavy" pre tých, ktorí z tradičných dôvodov nenosia prilby, napriek tomu si potrebujú chrániť hlavu turbanom.
Pfaff Harley-Davidson "Tough Turban" vs. Adidas
Michal Kopriva, Account Director, Wiktor Leo Burnett
Zo súboja Adidas vs. Harley, majú motorkári v turbanoch môj hlas. Silný kultúrny insight - naozaj prepracované craftové riešenie, ktoré je naviac dostupné pre všetkých, čo práci pridáva ešte ďalší sympatický moment. Adidas na strednom východe rovnako reaguje na obrovský insight (88 percent!), je dôležité aby značky čo najviac podporovali podobné témy, v tomto ale už máme BOLD moment za sebou - super exekúcia, extrémny výtlak, tak ako sme pri tomto gigante už zvyknutí.
Štefan Chovanec, zástupca šéfa Hnonline.sk
Reklamy spája jedna vec. Snaha o prepojenie kultúrnej a náboženskej identity s moderným globalizovaným svetom. Obom sa to podľa mňa darí vyjadriť na vysokej úrovni. Počin PFAFF pre Harley Davidson vychádza z trefného insightu, áno aj takto môže dnes vyzerať reklama. Záležať si dali aj pri case videu, ktoré má pomerne silnú atmosféru umocnenú zvýraznenou tradičnou hudbou. Avšak diváka zahlcuje prílišnými technickými detailami, čím stráca na údernosti. V jednoduchosti je krása. Preto dávam hlas videu Beyond the Surface pre Adidas s jasným posolstvom, navyše dokonale vizualizovaným.